Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ik heb vanmiddag een Early test van Kruidvat gedaan, helaas negatief.
Uitgaande dat ik nu een cyclus van 28 dagen zou hebben, is mijn NOD a.s. maandag.
Ik weet dus niet of vandaag dan te vroeg is om te testen...
Ik heb al dagen een zeurend gevoel in rug en buik, maar het zet gewoon niet door lijkt het wel.
Fijn ook dat die symptomen op elkaar lijken, maakt het allemaal minder spannend... Grrr

Dat is ook wel heel vroeg om te testen juulke. Ik testte de eerste ronde ook zo vroeg, maar daar werd ik alleen maar gek van omdat het negatief was. Vanaf ronde 2 op de dag van m`n NOD getest. Helaas dus nog even afwachten wat deze ronde voor jou brengt.
Wat een heerlijke dag he dames? Lekker zonnetje, fijn!! Morgen nog 1 dagje werken en dan heerlijk weekend. Het klussen is bij ons begonnen. Vanavond de nieuwe radiatorombouw geschilderd dus die kan er dit weekend aan. Mijn man heeft vanavond de vloerbedekking van de trap afgehaald dus die wordt dit weekend helemaal dicht gemaakt, een trapkast. Dus we gaan weer als een speer hier. Het wordt mooi weer komende week, dus deuren en ramen open en ik kan zelf mooi wat schilderen. Ik voel me super goed dus heerlijk dat ik ook wat kan doen.
Hoe is `t met de andere ladies?

Spannend juuleke ik teste idd ook pas vanaf m'n nod. En met ochtend urine! Ff geduld nog! ;-))

Hier alles oke ng steeds erg moe etc Maarja de grens van 12w is bereikt dit weekend dus Miss gaat de vermoeidheid wt beter nu hoop ik.
Nu lekker lang weekend maandag combinatie test. Ml moet werken dus ik dacht gaat m'n moeder mee een Zoontje. Staat in de brief geen kinderen pfff nu moet ik alleen want moet mn moeder oppassen. Balen!

Tuinier jullie zijn goed bezig!
Als je zwanger bent mag je toch niet schilderen? Tenminste dat heb ik gehoord.. Maar wel tof dat jullie zo lekker bezig zijn :)

MissM nog steeds moe.. Duurt lang hè. Ik ga ook maar uit van 12 weken moe en misselijk. Gister avond weer alles eruit gegooid twee keer. En nu weer misselijk. Ben vandaag vrij omdat ik dinsdag toch ben gaan werken. Dus wel fijn want ben echt even gaar..
Balen dat je alleen moet trouwens. Kan niemand anders op je zoontje passen.. Nee vast niet anders had je dat vast geregeld.. Maar snap dat je niet alleen wil eigenlijk.

Schilderen is niet het beste wat je kan doen nee, maar m`n man kan het echt niet!! Die schildert zó slordig hahaha. Gisteravond buiten geschilderd, dus dan kan het volgens mij weinig kwaad. Nu is het heel mooi weer, dus deuren en ramen open zodat ik goed kan ventileren! Dat vind ik wel een vereiste. Ik ga niet in een kleine ruimte schilderen en ook niet als ik geen ramen en deuren open kan doen. Dat vind ik geen prettig idee. Balen dat je zo moe bent en je zo misselijk bent. Zoals nu, eind van de week, ben ik wel gaar hoor. Verder valt het mee. Straks nog verjaardag dus ik ga even onderuit op de bank.

Hahaha dus je "moet" wel ;)
Hoe was t op de verjaardag?

Wij gaan vanmiddag naar het ziekenhuis, schoonpapa ligt er sinds gister, wat hij heeft nog niet bekend, bloedonderzoeken gedaan. Denk wel van hmm moeten we misschien eerst bellen of ze meer weten, dat ie niks heeft wat evt schadelijk kan zijn nu. Of doe ik nu te panisch?
Hopelijk valt t allemaal mee met 'm want dat is het belangrijkste!

Fijn weekend ladies!

Zo, ik meld me na een week ook weer even! Druk gehad, dus weinig tijd om te reageren..
Hoe is het met alle zwangere meiden?
Vervelend Annemarie van je bloeddruk en dat je nu toch weer naar de gyn moet, maar natuurlijk na je hellp wel belangrijk om voorzichtig te zijn.
Fijn dat je een leuk beweeglijk kindje had op de echo missm!
En juulke, inmiddels al zaterdag.. nog geen ongi te bekennen? Maandag NOD toch?
En jullie lekker aan het klussen in huis tuinier.. je moet idd wel opletten met schilderen, goed dat je voldoende ventileert in ieder geval.
Vervelend van je schoonvader sollune! Waar heeft ie last van? Kans is erg klein dat het iets is wat schadelijk is voor jou tijdens je zwangerschap. Als ze vermoeden dat ie iets van een besmettelijke bacterie ofzo heeft, dan zal ie geïsoleerd verpleegd worden en dan wordt het een ander verhaal. Maar als ie bv gewoon op zaal ligt zou ik me geen zorgen maken hoor meis.

Hier vandaag ongesteld geworden, dus op naar ronde 3 voor ons! Zal zo ff NOD op het lijstje aanpassen.

Ja das waar Daantje, merk echt dat t de eerste is alles is nog spannend haha.
Balen van je ongesteldheid. Op naar ronde drie!
Hoe gaat t verder met je??

Terug
Bovenaan