Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@mism
Jaaaa leuk is dat om te zien hè ik ben benieuwd hoe dat straks gaat als we ze voelen Hahahahaha

@sollune
HELLP is ernstige zwangerschapsvergiftiging waardoor je lever en nieren ermee uitscheien en dat is erg gevaarlijk...
Ik kreeg dit pas later in de zwangerschap maar hoge bloeddruk is daar een symptoom van..
Daarom nu terug naar het ziekenhuis :)
Donderdag om 14.55 heb ik een gesprek met een gynaecoloog in het ziekenhuis waar ik graag wil bevallen... Ik merk wel dat ik er van baal dat ik nu al iets 'mankeer' ik wil gewoon lekker nog even doorwerken en mijn ding doen!

Ach wie weet zakt de bloeddruk nog en anders maar medicatie het is goed!
Ik ga weer slapen zo Hahahahaha echt erg ouwe tang ben ik:p

Liefsss

Aah ok. Klinkt idd ook gevaarlijk. Beter dan je dan onder begeleiding bent maar snap dat t niet leuk is. Maar eerst afwachten!

Ps krijg sinds vandaag echt m'n knoop van m'n spijkerbroek niet dicht haha. Grappig om op te merken. Dacht eerst nog huh? Aangekomen? Want heb al jaren dezelfde maat haha. Maar tis dus echt een symptoom.. :)

Sollune mijn man wil het graag, hij is door vorige zwangerschap wat onzeker / gestresst en wil graag alles uitsluiten wat op n veilige manier kan. Ik heb er ook geen stress van idd door onE leeftijden en geen risico in de familie ofzo maar geeft ml meer rust.
Nu al fijn gevoel door deze echo vk doet nu zelf en liet echt alles al zien wat mogelijk was. Beentjes voetjes armpjes handjes gezichtje mondje neusje. Erg leuk en hij draaide flink om z'n as en op z'n kop echt n clown al haha

Ik lig ook al in bed Annemarie... Hopelijk kunnen we beide lekker doorwerken tot lang!!! Fysio al gebeld???
Xx

@sollune: knoop van je spijkerbroek niet meer dicht? Dat had ik ook afgelopen weekend! En vooral na de lunch. Erg opgeblazen buik. Dus de zwangerschapsbroek maar aan. Zit heerlijk hahaha.
Annemarie en MisM, het lijkt me zo geweldig om zo`n bewegend kindje op de echo te zien. Helaas moet ik nog wachten tot 22 september. Duurt nog 4 weken. Wel balen Annemarie dat je niet bij de VK mag blijven, maar wel goed dat ze je onder controle houden voor jouw en je kindjes gezondheid natuurlijk.
*klopt af* Hier nog steeds alleen het slechtere slapen en dus moeheid. Verder nog geen kwaaltjes. Heb in de folder van de Xenos een super gave houten boom gezien. Ik wist gelijk dat ik zoiets op de babykamer zou willen toen ik zwanger bleek dus ik ga `m morgen vast ophalen. Hij is er nu en heb er al heel vaak naar gezocht hihi.

Oké ik snap m MissM :) Spookt bij mijn vriend ook veel door z'n hoofd. Bij mij ook, zit dichterbij de 35 dan 25 haha. M'n collega was 34 toen ze zwanger raakte en kreeg de test niet vergoed. Wat is dat toch met die 35 grens..

Tuinier zwangerschapsbroek klinkt t zo vroeg voor hè, maar zou wel ideaal zijn!
Ik slaap sinds n week of wat ook slechter, word vaak wakker snachts en slaap slecht weer in..
Leuk zo'n boom! Ik had een heel gaaf schilderij gezien van hout zeg maar met tekst in zachte kleuren met All you need is love erop. Ik vond m meteen kinderkamer waardig! Ik hou wel van beetje hout/ industrieel en hier zitten drie winkels met hele gave spullen. Ook lampen enzo wauw. Maar ik houd me nog minstens 1,5 week in ;)

Hallo allemaal!
Pfoe, wat schrijven jullie veel! hahahaEchte kletstantes ;pExcuses dat ik niet zo vaak reageer!
Fijn om te horen dat jullie zwangerschap zo goed gaat!
Het zijn hier spannende dagen, na een cyclus van 22 dagen afgelopen maand, zit ik momenteel op dag 24.Ik heb geen enkel idee wanneer mijn eisprong geweest is deze maand, dus we hebben wat aangeklooid afgelopen weken.Sinds 2 dagen heb ik wel het idee dat elk moment mijn menstruatie kan beginnen (veel puistjes, kramp, zin in chocolade!), maar er gebeurt niks.
Ik heb echt VEEL respect voor jullie meiden die al zoveel rondes verder zijn, ik vind dit al lang wachten elke keer...
We blijven dus lekker op het wachtbankje zitten, zal me benieuwen!
xxx

Spannend Juulke!
En geen excuus hè, er zit geen minimum van reageren aan vast ; )

Blij met weer zo'n zonnige dag! Doet mij in ieder geval goed haha.

Spannend juulke82. Wanneer wil je gaan testen? Het wachten wordt makkelijker als het heel lang duurt. Dan ga je er inmiddels van uit dat het toch niet gelukt is, terwijl je in het begin juist vrij vaakt denkt/hoopt dat het raak is.

Terug
Bovenaan