Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ow en hij heeft al te lang 38,6 graden koorts en wijst naar z'n buik. (Hij kan niet praten en zit in een rolstoel door beroerte 5 jaar terug)

Balen Daantje!
3 maal is scheepsrecht!!!

Hier nog geen spoor van ongesteldheid!
Kreeg ik de komende 48 uur maar cadeau hahahaha
Ik besterf het zowat!
Zit de hele tijd te rekenen en terug te tellen, maar kom er niet wijs uit.
Als ik morgen alsnog ongi wordt baal ik sowieso enorm, want dan zou mijn eisprong nèt geweest zijn in de 48 uur dat manlief cursus had voor het werk!

Mijn borsten zijn voller en ik kom maar niet af van die baarmoederkrampjes en lage rugpijn.
Eetlust is ook minimaal :(

Ik hou jullie op de hoogte, testje ligt klaar voor maandagmorgen!

Xxx

Hallo,

Mijn naam is Lalaya. Ben net nieuw op het forum.
Was nu zo nieuwsgierig en gezocht naar een forum om er met anderen over te praten.
Ben 33 jaar, werk op een naschoolse opvang, ben 8 jaar getrouwd en woon 12 jaar samen met mijn mannetje van 42 jaar.
We gaan voor ons eerste kindje en zit nu 1 dag voor de NOD in onze tweede poging. Ondanks dat er gezegd word dat het even kan duren toch wel spannend en ben ook nog erg ongeduldig met testen.
Maar wil nu wel netjes wachten tot een dag na de NOD. Zit nu op dag 24...
Al een week gevoelige en stekende borsten, duizelig, soms weinig eetlust en soms veel enz...
(Misschien schijnzwanger hihi)
Leuk al die verhalen hier. Heb niet alles gelezen, maar lijkt me erg gezellie om hier te kletsen.

Ohh Juulke ben benieuwd!

Welkom lalaya! Leuk dat jullie er voor gaan. En ehh er zijn hier genoeg voorbeelden dat t ook binnen twee drie of vier maanden raak is. Dus de verhalen van ontpillen en na de 30e vruchtbaarheid enorm omlaag geloof ik al niet meer. Ikzelf ben 32 en was na 12 jaar pil de tweede ronde zwanger. Dus wees vooral lekker positief ;)

Spannend Juulke!! Ben benieuwd.. Nog 2 nachtjes slapen dus ;)
Welkom lalaya. Gezellig erbij komen kletsen hier. Jouw symptomen had ik ook toen ik stopte met de pil waardoor het voor mij heel verwarrend was. Iedere maand kwamen ze weer terug. Ben bij ronde 4 zwanger geworden van ons eerste kindje en ben nu 7,5 week onderweg dus nog erg pril en spannend. Succes en houd ons op de hoogte!

Sollune: daar hoop ik ook op. Vind het raar dat doktoren zeggen dat ik er niet raar van moest opkijken als het meer dan een jaar zou duren. Maar ik heb er zin in.
Op de hoeveelste dag is er een betrouwbare uitslag?

Tuinier: oké klopt wel inderdaad. Het moe zijn, verminderde eetlust en misselijk zijn heb ik sinds ik met de pil ben gestopt. Deze maand zijn de duizeligheid en de steken erbij gekomen.
Maar probeer niet te enthousiast te worden ondanks dat ik het zoooo graag wil. Hahaha

Ik hou jullie zeker op de hoogte. Morgen twee dagen relaxen in een hotel. Neem geen test mee, denk ik en doe het braaf als ik terug ben.... ;)

Oeps toch getest vandaag.
ik voelde dat het anders was....
ik heb een licht maar duidelijk streepje. Ben ik dan zwanger ;) ;) ??

Haha herkenbaar lalaya. Welkom ene een streepje is een streepje... Maar zou morgen of over 2 dagen nog een keer testen. Het gebeurd ook vaak dat je in de eerste week overtijd eigenlijk weer ongesteld wordt. Maar zou wel erg leuk zijn in een keer raak!
Wij hebben hier idd een vruchtbaargroepje. Sinds we met elkaar kletsen (begin juli geloof ik) al 6 zwanger geloof ik. Ik was zelf zwanger in ronde 2 maar ervoor al 9maanden gestopt met de pil dus eigenlijk een ander verhaal. Ik zit nu in week 13.

Spannend juulke!
Ik duim voor je!

Hier is in de stad een festival dus twee avonden bij muziek gestaan, gistere chefs special erg leuk! Alleen m'n bekken vonden het niet zo leuk! Auw.
Heb ook wel steeds last van m'n buik dus zit er aan te denken toch even de vk te bellen voor een afspraak. Moet 16 sept maar dat is centering pregnancy. Dus met een groep, nieuw bij ons, heb je wel ook even apart je controle maar de rEst met een groep die ongeveer even ver zwanger is.

Jullie leuk weekend gehad?

Terug
Bovenaan