Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Het is de 2de ronde voor ons Miss M. Vind het echt grappig, maar durf niet teveel te juichen nog...

zometeen op naar België en drie dagen ontspannen!

Oh echt lalaya. Ik had ook 1 dag voor mn nod getest en 4 dagen weer toen kwam er een hele duidelijke streep. Nou spannend dan nog en als je terug bent weer testen ;) en misschien stiekem van binnen al blij gaan zijn ;)
Veel plezier in België!

Goedemorgen dames :)
ff tijd voor weer een bericht van mij...Welkom nieuwe dames, en meteen gefeliciteerd aan lalaya!Lekker genieten van je daagjes weg en zeker met dit leuke gevoel toch? ;-)
Even in het kort alles is goed hier! Mijn bloeddruk is opnieuw door de gynaecoloog gemeten en ja hoor niks aan de hand, de verloskundige heeft met zo'n elektrische bloeddrukmeter gemeten, nou is dat op zich prima alleen niet als je een te hoge BMI hebt...Dan is het dus taak om gewoon ouderwets te meten met een bredere band die dan wel juist meet...en dit keer had ik netjes een bloeddruk van 120/80 :)Annemarie uiteraard blij dat snappen jullie wel! Ondertussen ben ik weer afgevallen...om precies te zijn nu 6,3 kilo...zowel de gynaecoloog als verloskundige vinden dit absoluut niet erg en alles gaat goed met frummel dus ja dan vind ik het ook best toch ;-)Wel moet mijn recent bevallen beste vriendin zich er vervelend over uitlaten, want af en toe denk ik gow jij werkt toch als poetsvrouw of ben je nu ook ineens na het krijgen van je eerste kind expert verloskundige!!?? Gek word ik ervan en heb haar ook gezegd dat het nu echt klaar moet zijn met die belachelijke aantijgingen voordat ik dingen ga zeggen waar ik spijt van krijg :-/ (ze beweerde dat ik veel te veel focus op het afvallen en niet aankomen in deze zwangerschap..koekkoek!)
Alles is dus prima hier ook met de "kwaaltjes"
Dan heb ik even gauw tussendoor natuurlijk gelezen hoe het gaat met alle zwangeren en niet zwangeren, gelukkig zag ik blije dingen dus dan is het goed hahahaha :p
@solluneHaai meisje hoe gaat het met je schoonvader?? Wat vervelend allemaal zeg ik denk aan je!
@MisMAlles nog goed bij jou moeders :p Vast wel! Jij hebt morgen die combitest toch? Ik mag woensdag bloedprikken en urine inleveren, schijnbaar blijft er altijd een spoortje eiwitten achter in de urine als je HELPP gehad hebt dus ik ben benieuwd...Waar ik ook gruwelijk nieuwsgierig naar ben is of ik deze keer "normaal"mag bevallen of dat het weer uitdraait op een keizersnede...ik hoop (dit zeg ik wel met zenuwen) op de vaginale manier (joost mag weten hoe fokking pijn dat doet) maar dat moet ik ook maar eens ondervinden denk ik dan XDIk ben afgelopen vrijdag naar de zomerfeesten in Gorichem geweest met het gezin en lekker gedanst op Billy the kid en sandro silva haha Jill was echt moe dus we zijn op een gegeven moment gegaan, veel bekenden gezien van vroeger dat is dan zo ontzettend leuk! Ik heb de bekkenfysio gebeld meid ik wacht nu op een dag voor een afspraak!
@juulke Succes morgen met testen, maar ik denk dat wij nogal een vruchtbaar topic zijn hahahaha dus het moet raar lopen als het niet zo is ;-)
@vitanovaIk had in een ander topic gelezen over je "bloeding" ik ben erg nieuwsgierig naar wat dat idd geweest zou kunnen zijn?? Ik ga voor je duimen meisje!
@tuinierJeee 7,5 week alweer gaat snel man:p
@Nonnahoe gaat het met jou? lekker aan het genieten van je vakantie? Ik zie je antwoord wel weer als je terug bent :)
Zowww weer een heel verhaal en ik zou nog zoveel meer kunnen mauwen maar dan word het een zware kost om te lezen ben ik bang hihi!
Heel veel liefs en knuffel aan iedereen

Welkom nieuwe dames. En jee het zou toch wat zijn al weer een daarvan zwanger. Ik duim voor jullie en voor iedereen die hier al langer zit. Toch wel een vruchtbare plek hier hoor!!!
Hier de rust weer aan het proberen te vinden. Nu erg verkouden, maar weet niet hoe dat bij jullie is. Ik word altijd ziek als ik rust neem. Ook zo bij vakanties. Gaat ook wel weer goed komen.
Ik vind het fijn jullie verhalen weer te lezen, dat geeft moed voor de toekomst.
Fijne dag nog allemaal. Succes met alles.

Annemarie is dat diezelfde vriendin weer??? Zo ja: pffff...
Je bent goed op gewicht en met die kleine gaat t ook goed, dan is t toch goed?? ;) x
Fijn dat je bloeddruk goed is!
M'n schoonpapa heeft een luchtweginfectie, blijft nog in t ziekenhuis tot iig morgen. Heeft antibiotica aan t infuus.
We hebben verteld dat ie opa wordt met kleine sokjes erbij. Twas spannend of ie het begreep. Het duurde even, maar t moment dat ie het besefte was goud waard! Sloeg z'n hand voor z'n gezicht en werd emotioneel, ik kreeg tranen in m'n ogen en iedereen vervolgens. Hij pakte m'n hand steeds en keek naar m'n buik en kon niet stoppen met lachen, echt geweldig.

En RJAMM wat ben je een schat, weet zeker dat iedereen met je meehoopt!
Ik word niet meer ziek als ik rust neem. Maar het heeft lang geduurd voor ik goed aan mezelf kon denken en op tijd, dus ook tussen vakantie s door, echt m'n rust pakte. Beterschappies.

Hey sollune!

Yup dezelfde XD
Erg toch hè!? Kijk ik wil best zeggen we mijn gewicht is en was voor de zwangerschap maar ik ben bang dat jullie de een bepaald beeld vormen van een of ander dik monster en ik heb alleen maar vet op mijn buik verder heb ik slanke benen en ook geen dikke armen ofzo... Ik ben ook groot 1.85 en grof gebouwd ( bouw van me pa jippie) dus al woog ik 80 kg dan vinden mensen mij nog gauw stevig...

Erg vermoeiend dus Hahaha daarom zou ik wel eens een foto op mijn profiel willen plaatsen zodat je een beeld hebt...

Maar goed dat terzijde ik vind dat ik het goed doe en hopelijk kom ik gewoon niet meer dan 10 kg aan zodat ik het gauw eraf krijg :)
Ik heb ook besloten toch echt borstvoeding te gaan proberen ook al was het bij mijn dochter geen succes...

Jeetje dat zijn vervelende infecties idd wat een vreselijke mooi verhaal ik krijg er tranen van in mijn ogen!!
Heerlijk is dat hè mijn opa heb ik afgelopen week ingelicht en die reageerde ook zo ontzettend enthousiast! Daar word je dan blij van hihi

@Rjamm
Je bent zeker niet uit mijn gedachte meid!
Succes de komende periode en het gaat zeker ook voor jou goed komen!

Nou Jill mag zo haar eerste handbal wedstrijd gaan spelen... Super spannend ik ga straks ook echt weer terug handballen ik mis dat enorm!

Fijne dag nog!

Liefss

Och Annemarie doe normaal. Gekkerd. Kheb geen dik monster beeld van je hoor en wat als je wel dik zou zijn boeien haha. Je bent kei leuk :D
Moeten we allemaal even zeggen hoe we eruit zien? ;) Iedereen heeft wel iets, denk dat er weinig zijn met "perfecte" verhoudingen. Dus fuck it.
Maar los van dit alles ben ik ook benieuwd naar iedereen haha.

Terug
Bovenaan