Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Oh ik had n droom vannacht. Dat ik ineens besefte dat we een kindje hadden, een jongen (laatst was t nog een meisje in een andere droom :p), ik was de weken voor de bevalling, de bevalling en de eerste weken kwijt. Dus loop naar m'n vriend met onze baby en vraag of hij t wist en of t een jongen was en of we hem dié naam hadden gegeven, was zo raar! En ik werd overspoeld met liefde en kon m alleen maar afkussen en naar m kijken. Als t in t echt ook zo voelt, heerlijk :D haha moest t even delen

Beste @sollune dank je wel. Jij heel veel sterkte met je schoonvader. Vorig jaar om deze tijd zaten wij ook in ziekenhuis voor mijn schoonvader, hersenbloeding. Gelukkig goed afgelopen maar hebben gedacht die zien we niet meer levend.

Beste annemarie31 nou jij bent ook niet uit mijn gedachten hoor. Jij bent echt een van de voorbeelden voor mij waar ik goede hoop van krijg!!!! En wat maakt het uit hoe we er uit zien. Als we ons maar gelukkig voelen. Ik nu niet zo op moment maar die lieve berichten van jullie doen me goed!!!!! Dank dank dank dank jullie wel.

Dank je RJAMM, hij heeft dan idd ook een hersenbloeding gehad maar kan dus niet meer praten en lopen en lijkt niet alles meer te begrijpen, al zit daar wel verbetering in de afgelopen jaren. Hij is zwakker heeft soms een epileptische aanval (echt sporadisch) en z'n weerstand is niet top. Vorig jaar ook al met de ambulance mee. M'n vriend is heel bezorgd en telkens als we worden gebeld is ie bang dat ie t niet red. Daarom wilde hij nu ook meteen zeggen dat ie opa wordt (zonder echo) Maar hij fleurde op en begreep t, zo fijn.
Gelukkig gaat t goed met jou schoonvader.
Liefsss

Heel veel sterkte. Fijn dat hij het begreep en dat je het met hem hebt kunnen delen!!! Zeker als hij straks zo'n kleine hummel in de armen zou kunnen hebben.
Nogmaals heel veel sterkte.

Goeiemorgen meisjes!

Net getest en helaas niet meer dan 1 streep.
We wachten rustig af wat komen gaat.
Mijn verstand zegt dat we door gaan voor de volgende ronde, mijn (onderbuik haha) gevoel zegt dat er iets niet klopt.

Ik hou jullie op de hoogte!

Xxx

Dank je wel lieve sollune!
Ja ik ben ook toch wel nieuwsgierig hihi komt omdat ik het ook echt oprecht gezellig vind :)
Nieuwe mensen leren kennen word ik altijd blij van en er hoeven helemaal geen verplichtingen aan te hangen maar je snapt wat ik bedoel :-D

Rjamm Ahhh dat doet me echt goed! Ik ben al zo'n jankerd momenteel dus deze lieve woorden kwamen goed binnen poe!

Juulke balen jow!
Nieuwe ronde nieuwe kansen zo werkt het zeker!

Ik ga nog even verder werken liefsss

Zoooo hoop berichtjes!
Ah mooi van je schoonvader sollune! Lijkt me heel heftig als je zoeits mee maakt. Kende jij hem ook al voor die tijd?

Wat een stomme vriendin zeg Annemarie ene dik monster hahahah Gekkie ik woog vorig jaar 83 kilo en ben kleiner dan jou. Was nu 10 kilo afgevallen en heb nu wel een beetje aankom stress afentoe. Bij m'n zoontje was ik 20 kilo aangekomen nl en dat wil jk nu natuurljk niet.

Ja heb zo de combinatie test. Toch even oppas geregeld voor m'n zoontje dus m'n moeder gaat toch mee. Vond het toch wel spannend daar waarbij waars gelijk de uitslag krijg. Stel je voor dat het toch niet helemaal goed is toh fijn als ik dan niet alleen ben.

Balen juulke hopelijk zegt t nix en over een paar dagen alsnog positief.

Ga nog ff plassen want mag nu hierna niet meer tot aan de echo :-(( over 2 uur!

Terug
Bovenaan