Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ow Mism
Ik ben super benieuwd naar je combinatie test uitslag!
Maar Uhh als ik 83 kg zou wegen zou ik mega slank zijn Nee echt ik weeg helaas 121 kg... Nu dan en ik was dus zwaarder nog... Na de bevalling van Jill woog ik 112 en ik was 88 kg voordat ik Jill kreeg... Dus ik ben behoorlijk aangekomen door die hormonen Shit ..
Dus ja bij dat soort cijfers kan ik me voorstellen dat je denkt WOW
Als ik wel eens vertel tegen mensen wat ik weeg zelfs de huisarts geloven ze me niet ik zie er dus niet uit als iemand die zoveel weegt...

Maar goed verder ben ik gezond, heb ik geen hoge bloeddruk of spataders of weet ik het wat zelfs geen cellulitis!

Duss nu weten jullie het allemaal jippie hahahah

Liefs

Oh sorry had ik het verkeerd begrepen... Dacht dat je 80 kilo bedoelde... Dacht al huh. Ag als je gezond ben. Prima toch. Is maar hoe ke je voelt. Ik heb bodieboost gedaan hele gezonde levenstijl erg fijn Miss iets voor jou ook (na zwangerschap) ik had er heel veel steun aan en nog gezonder gaan leven.

Test was goed. Kleine draak lag weer verkeerd om haha
Eerst duwen duwen en toen moet ik een beetje plassen, toen weer duwen en pp m'n zij liggen en toen weer plassen en toen kon hij om draaien hahah
Maar uitslag was 1 op 8000 dus prima. Verder gelijk alle termijnen gekeken. 12.2/12.3 hoofdje, dijbeen, buikje. Z'n voetje met teentjes goed gezien en handje met vingertjes. En blaasje en maagke waren gevuld. Heel uitgebreid dus.
Thnx for asking ;-))

Ow dat is een mooie uitslag! Ja ik maak nu gelukkig ook al gezonde keuzes, het punt is bij mij die pcos... Die zorgt in mijn geval gedeeltelijk voor het overgewicht dus het is ff een stukkie lastiger dan als je geen pcos hebt...

Maar ach alles komt goed uiteindelijk ;-)

Fijne aaf!!

Liefs

Sprankje hoop hier. Vandaag weer een meting gehad. Geen ei te zien. Maar had gisteren kramp alsof ik ongesteld moest worden. En toen heeft ze verder gekeken en het zou kunnen zijn dat ik een eisprong heb gehad. Zag er rafelig uit. Vrijdag bloedprikken of het inderdaad zo was. Maandag telefonische afspraak voor de uitslag.

Laatste nachtje in België. Kon het nu al niet laten om toch even hier te spieken hoe het ging.
Bij mij lijkt het ineens te verergeren. Pijnlijke borsten, misselijk, duizelig, wat krampjes onderin mijn buik. Heb wel van mijn daagjes genoten.
Morgen nog een test doen of hij nu goed uitwijst. Maakt het uit als het een andere test is?
Kon in duitsland een echte clearblue krijgen voor de helft van de prijs.
Had die van de kruidvat eerst, maar die waren op.

Annemarie ik vind het super hier en mij maakt dik of dun niet uit hoor. Gaat om hoe je bent en overkomt. Dat telt! En je bent super net als iedereen hier.

MissM wat fijn dat de test goed ging.

Sollune wat fijn dat je het hebt kunnen vertellen.

Supertje dat is spannend.
Hoop dat het gauw lukt en ook voor de andere dames!

Welterusten en ik laat het morgen weten. Ben heeeeel zenuwachtig.

Supertje, wat fijn zeg! Goed om te horen dat er een lichtpuntje voor je is.
Lalaya, spannend zeg! Maar nog niet ongesteld geworden en je had toch ook al een positieve test gehad? Dat zal dan morgen vast een dikke streep worden :)
Annemarie, wat maakt je gewicht soms toch een vreselijk struikelblok he? Ik vind ook altijd dat ik te dik ben. Ben 10 kilo afgevallen waar er al weer een stuk of 6 van aan zitten. Schiet niet op.. En m`n buik begint nu al echt te groeien. Het zullen m`n darmen wel zijn want die liggen behoorlijk overhoop. Naar de wc gaan is wel een dingetje nu.
Sollune, prachtig dat je het hebt kunnen vertellen en zo geweldig die leuke reacties. Ik heb 1 collega op het werk verteld dat ik zwanger ben. Ik ga zoveel met haar om en we bespreken veel privezaken. Stel dat er iets aan de hand is of iets dergelijks dan weet zij er in ieder geval van. Verder kan ik redelijk goed m`n mond houden. Maar het begint wel enorm te kriebelen hoor. Bij jou ook?
MissM, prachtig nieuws. Fijn dat de test goed was!
Zo, dat was me het weekend wel. Veel visite. Gistermiddag visite gehad en tijdens het eten kwam de volgende alweer. Pffff en ik had zo`n zin in een heerlijke luie zondag na het geklus en lange dagen werken. Maar nee... en vannacht ook zo heerlijk beroerd geslapen bah. En nu zit ik klaarwakker in de bank. Soms snap ik niks van m`n lijf op dit moment.Gelukkig komt m`n moeder helpen met schilderen. Dus even buffelen woensdag en dan kan de verfpot weer in de kast. Het blijkt wateroplosbaar :) Blij! Daarna nog een nieuw behangetje en nieuwe vloerbedekking en wij kunnen er weer tegen. Ik vind het wel super afleiding voor het lange wachten op de eerste echo haha ;) *nog3weken

Wat lees ik hier weer mooie berichten:)
Welkom! @Layala en gelijk gefeliciteerd!:-D
@supertje: ik hoop dat je weer wat nwe hoop enenergie kunt putten uit dit lichtpuntje!
@sollune: wat een schrik over je schoonvader maar fijn dat jullie t nieuws hebben kunnen vertellen en dat de boodschap over is gekomen. Hij is inmiddels weer thuis begrijp ik?
@tuinier respect voor jullie kluspraktijken!
Jullie laten er geen gras over groeien haha:-D
@MissM wat fijn dat je toch niet alleen hoefde en dat de uitslag goed is!
@juulke82: S P A N N E N D !!!!
@annenarie31 wat fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap. die vriendin van je moet alleen wel echt ff dimmen met haar rare fratsen!Ik ben echt wel loyaal in vriendschappen maar er zijn soms van die dingen waardoor ik mijn grens trek omdat iemand me anders gewoon echt leegtrekt qua energie en jouw vriendin zou bij mij inmiddels denk ik wel ad verkeerde kant vd streep staan....

Vanaf t wachtbankje wens ik iedereen een fijne dag!:)

Oké mag officiël blij zijn!
Al na 20 seconden begon er een + te komen en werd steeds dikker.
Op een of andere manier was ik toch bang dat er niks kwam.
Ow wat leuk, maar nu nog 4 weken mijn mond houden tot de eerste echo. :(
Vind ik zoooo lastig met leuk nieuws!
Mijn ouders weten dat we bezig zijn, maar dat is het. Als het goed is kan ik het op mijn vader zijn verjaardag vertellen!
Pfff jeeh jippie!!! Helemaal in de gloria!

Terug
Bovenaan