Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

MissM ik kende m niet voor die tijd (helaas) Toen ik m'n vriend leerde kennen was t ongeveer twee jaar geleden en had hij het er nog vreselijk moeilijk mee.
En Vitanova hij moest toch nog blijven, nu dachten ze toch weer aan longontsteking..

Maar wat fijn MissM de uitslag en super dat je moeder erbij was!

En Annemarie nu klaar met jezelf verdedigen? ;) je denkt toch zeker niet dat wij hier een oordeel over je hebben? Maar snap dat je het zelf vervelend vind dat je aankomt door pcos en alles eromheen.

Oh supertje wat fijn toch een sprankeltje hoop.. Ben erg benieuwd voor je..

Tuinier intussen weten al m'n vriendinnen het hahaha. Zijn vrienden weten t allemaal nog niet, als de echo vrijdag goed is gaan we het hun vertellen. En m'n naaste collega's weten t ook. Voor nu is de druk eraf. Het lijkt me leuk als straks de kinderen t weten en de ouders, zij zullen t echt geweldig vinden.
En ik snap je! Ik vind nu niksen in t weekend zo fijn! Moet niet denken aan visite, ben blij als ik de week op m'n werk ben doorgekomen zeg pfoe. Maar respect voor jullie geklus! En wateroplosbaar jeejjj haha.

Vitanova wat houd jou bezig tijdens t wachten? :)

Lalaya super fijn! Gefeliciteerd! En ehh wij hebben in NL geleerd om onze mond dicht te houden en jezelf inhouden en vooral niet te enthousiast zijn, maar vertel gewoon wanneer je wil aan wie je wil. Ikzelf werd gekker van t niets zeggen dus dacht op n gegeven moment fuck it ik moet t m'n vriendinnen gewoon vertellen. Opluchting! (En daarvoor al uiteraard onze ouders). Maar ieder voor zich. Maar echt super voor je!

Gefeliciteerd Lalaya!Wat een mooi nieuws!
Hier nog steeds in de wacht...
Gisteren contact met de huisarts gehad en zij stelde voor morgen nog een test te doen en anders na het weekend contact te hebben voor een afspraak als mijn menstruatie weg blijft.Ik vind het zo vreemd allemaal, ik ben nog nooit over tijd geweest!
Dat ik dan niet zwanger ben daar kan ik mee leven, maar laat dan alsjeblieft die cyclus weer op de rit komen voor een volgende poging....*baal*

Thnx allemaal!
wat leuk Lalaya! nu echt zo dan he! fijn supertje toch een beetje hoop.,... hoop met je mee!
dat lijkt me idd wel lastig sollune, ook voor je vriend. heftig hoor.fijn tuinier dat je verf bijna de kast weer in kan
ik wil eigenlijk ook gaan verven de baby kamer een muurtje en de kamer van mn zoontje een andere kleur op de muur. maar ja hoor allemaal verhalen idd dat het niet mag maar wateroplosbaar weer wel.. eens uitzoeken. ga het dan pas doen in week 17 nl dan heb ik vakantie. ml vind het niet nodig dus wil niet verven haha dus ik moet even iemand zoeken die het wil doen of ik doe het zelf met de ramen open ;)
spannend juulke begrijp je frustratie over je cyclus! duim voor je

Sollune hoe ver ben jij? Heb ik ergens gemist volgens mij.
Ik was inderdaad van plan omhet mijn naaste collega te vertellen. Maar laat het even afhangen hoe ik me voel als ik weer ga werken na mijn korte vakantie.

Juulke ik ga duimen voor je. Hoop voor je dat het toch gelukt is.

Heb zin in oktober, dan ga ik naar rome met mijn beste vriendin en dam vertel ik het haar. Alleen de pret nu groot. We proberen het al jaren te plannen maar elke keer kwam er iete tussen. Nu is word het nog een speciale trip ook.
Hihi wat een emoties pfff word er nu al moe van... hihi

Lalaya super Gefeliciteerd meis! Helemaal top! Zo fijn om dan toch met regelmaat te lezen dat er genoeg vrouwenlichamen gewoon 'normaal' werken :-D

Juulke82 weet je al meer inmiddels!!? Ik hoop van wel voor je, je hebt gelijk idd je kunt dan beter een fatsoenlijke cyclus hebben dan dit...

@vitanova
Jaaaa ik begrijp je helemaal hoor schat! Dat heb ik dus ook idd... Ze moet echt van nokken anders is het een zeer bekoelde vriendschap ;-)

Dames erg lief dat jullie zo reageren op mijn fantastische cijfers op de weegschaal hihi
@sollune je hebt gelijk Ik moet me niet verdedigen, schiet er niks mee op... Voorlopig heb ik nog steeds sjans van mannen (laat mijn man het maar niet horen), dus dat is toch positief hè Hahahahaha :p

Vandaag een dagje vrij en morgen en vrijdag weer naar school... Zal wennen zijn! Morgen heb ik om 12.00 een mis van een cliënt van ons... Die mw heb ik echt intensief verzorgd, mijn praktijkopleider kwam daar zelfs al 10 jaar... Ik nu 2 jaar... Voor veel beroepsprestaties heb ik die cliënt kunnen gebruiken zelfs voor de laatste wat ik me bezig ben... Dus ja ik wil wel afscheid nemen :)
Als ik maar niet ga huilen haha

Liefsss fijne dag dames

@lalaya hoi hoi, ik zit in de 9e week nu en heb vrijdag m'n eerste echo :) vind t stiekem steeds spannender worden..

En idd Annemarie haha, dan zit t goed toch :p
Maar morgen een mis, pfoe, altijd emotioneel, ik zou gaan huilen, maakt niet uit van wie, als mensen huilen dan ga ik ook.. Maar is niet erg toch. Je hebt diegene twee jaar gekend.. Sterkte alvast.
Liefs

Ja dat is waar sollune! Die vrouw had gewoon echt heel veel zorg nodig, en ik heb haar nog verder zien aftakelen...Dus het raakte me wel hoor toen ik een appje kreeg van mijn praktijkbegeleider dat ze nu toch echt was overleden...Ik ben maandag naar haar wezen kijken dus ik heb haar gezien, geen nare dromen over gehad overigens, maar ik vind de dood een heel mooi en mysterieus iets ;-)
Komt vast goed morgen!Alweer 13 weken zwanger morgen by the way wat gaat dat snel poe!
liefss

Terug
Bovenaan