Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Veel sterkte Annemarie met het niet huilen ;)

@Sollune spannend. Heb net mijn eerste afspraak gemaakt. Leuk! 1okt.
Bij net geen 8 weken. Kan nu al niet wachten. Merk ook al dat ik soms wat sago ben en moe. Eindelijk een goed excuus om je af te reageren. Hahaha
Nee hoor ik maak er geen misbruik van.

Oeww leuk lalaya!
Maar dat komt goed hahahaha mijn praktijkopleider is er bij dat scheeld ;-)

Lalaya, gefeliciteerd!! Super leuk voor je. En 1 oktober je eerste afspraak, iets om naar toe te leven. Krijg je dan ook meteen een echo al? En gewoon lekker vertellen wanneer het voor jullie goed voelt!
Bij ons wist bij onze dochter de hele naaste familie het meteen al en mijn vriendinnen heb ik het ook met 6 weken al verteld (we hadden een weekendje weg met z'n allen dus kon ik ook niet zo handig onderuit haha)

Annemarie, al 13 weken, dat schiet al op ja! En natuurlijk hoef je je niet te verdedigen, als je maar gezond en gelukkig bent. Fijn ook dat je bloeddruk nou goed was trouwens, ook weer een geruststelling.
En sterkte morgen bij de mis van je cliënt.En huilen mag je best toch, je bouwt toch een bepaalde band op na 2 jaar iemand te verzorgen. En de hormonen gieren door je lijf, dus je hebt ook nog eens een goed excuus ;-)

Missm, fijn dat alles goed is!

En supertje, hoe gaat het met jou nu? Goed om te lezen dat er toch nog een sprankje hoop is.

Fijn dat het schilderen weer bijna klaar is tuinier, weer wat af te strepen van je lijstje.

Voor degene die ik mis ,sorry! Ik had in die paar dagen weer zoveel bij te lezen dat ik het niet allemaal kan onthouden haha.

O Vitanova natuurlijk! Hoe gaat het met jou op het wachtbankje?
En sollune, hoe is het met je schoonvader? Mooi zijn reactie op het nieuws dat ie opa wordt! Echt ontroerend om te lezen.. nog 2 daagjes dan heb je de eerste echo!

En juulke, hoe staat het er bij jou voor? Kon het zo vlug even niet vinden, maar op welke dag van je cyclus zit je nu?

Zo meiden, wat een verhalen weer heerlijk!Ik hoop voor je Juulke dat je snel weet waar je aan toe bent. Ik weet nog dat ik de eerste maand ook gek werd van onzekerheid tot dag 40.. Annemarie, succes morgen! Zulke bijeenkomsten zijn altijd zo verdrietig pffLalaya, kun je al bevatten dat je zwanger bent? Bij mij moest het echt even een paar dagen landen voordat ik het echt kon geloven en nu, morgen 8 weken, hoort het er echt al helemaal bij.
Zo, vandaag was schilderdag. Bijna alles klaar. M`n moeder komt morgen nog de laatste dingetjes afmaken als ik aan het werk ben. Ze vond dat ik wel genoeg in de verflucht had gezeten en ze doet t graag.Vanmorgen werd ik wakker met migraine, bah!! Gelukkig met 2 paracetamols eerst weer terug in bed en het zakte weg. Heel af en toe lukt dat eens. Vaak zet het door. Hoop niet dat het te vaak terugkomt nu ik zwanger ben. Las dat het dan wel vaker voor kan komen.
Ik ben uitgeteld.. als zoutzak op de bank. Veel energie gebruikt vandaag. Fijne avond allemaal!

Jaa inderdaad Daantje :) nog 1 nachtje slapen...
M'n schoonpapa is weer thuis. Hij staat nog onder controle.. Hopelijk is ie er snel bovenop, thanks voor t vragen lieve meiden.

Wat lief van je mam tuinier :)
En balen van je migraine zeg. Geloof best dat t vaker is wanneer je zwanger bent. Ik heb geen migraine maar ik heb normaal nooit hoofdpijn en nu al regelmatig gehad.
Gister was ik na m'n werk zo ingestort dat ik m'n vriend heb gebeld of ie me kwam ophalen.. Ik kon niet meer en was zo moe en misselijk (op t werk over gegeven smiddags en weer terug of er niks aan de hand is pfoe) moest gewoon janken toen ik m zag pff. Ik vind werken nu best pittig, hoop echt dat de misselijkheid snel over is en de moeheid.. Nog maar 1 dagje gelukkig..

he sollune vervelend zeg....hier de magische grens bereikt van 12 weken en de misselijkheid is zo goed als over dus er is nog hoop.... :)

Hallo ladies!

De mis viel alles mee gelukkig en ik heb net niet gehuild hahaha
Wat fijn sollune dat je schoonvader thuis is :-D jeee morgen je echo!!!

Tuinier alweer 8 weken poe gaat ook best snel Hahaha

Yesss MissM 12 weken grens voorbij hoppaaa!!

Daantje Ja gelukkig dat alles goed gaat met de bloeddruk etc dat is toch wel een soort van opluchting :)
Hoe gaat het met jou?!

Juulke je zou toch nog eens testen!?
Ben benieuwd :-D

Liefs

Terug
Bovenaan