Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hallo allemaal!
Ik zou inderdaad nog es testen, maar ik heb vor mezelf besloten te wachten tot het weekend.Als ik afgelopen maandag negatief test, lijkt me niet dat dat binnen 2 dagen anders is...Daarbij heb ik er zoveel stress van, dat ik het effe aan de zijlijn heb gezet. Het komt mijn humeur niet ten goede en het eventueel op gang komen van mijn menstruatie al helemaal niet...En als er al een late eisprong heeft plaatsgevonden, kan ik toch pas na deze week testen.
We zullen zien en ik hou jullie op de hoogte!
xxx

Oké Jeetje wat hou jij het spannend hahahaha
Succes en ik vind het erg knap dat je kunt wachten ik was ook altijd veel te vlug met testen... Nu was deze wel positief de laatste keer... Heeeeel vaag overigens... En dat gaf ook stress dus je hebt gelijk!!

Komt goed hoop ik voor je :)

Fijn dat je schoonvader weer thuis is sollune. En morgen je echo, veel plezier!

Balen van je migraine tuinier, maar wel fijn dat het vanmorgen weer gezakt is. Heb idd ook weleens gehoord dat je tijdens de zwangerschap wat meer last kan hebben. Hoop voor je dat het toch meevalt.

Je houdt het spannend Juulke, maar wel verstandig om nog even te wachten met testen idd.

Met mij allea goed hoor Annemarie. Ongi zit er weer op, dus we mogen weer gaan klussen binnenkort en dan zien we het wel weer. Merk dat ik er eigenlijk alleen de laatste paar dagen voor NOD echt mee bezig ben, dus ben nu nog lekker relaxed haha.

Heb te horen gekregen dat mijn beste vriendin en haar vrouw een kindje krijgen na ruim een jaar proberen. Ben zo blij voor ze! We hoopten nog samen zwanger te kunnen zijn en wij zijn inmiddels alweer voor nr 2 bezig en zij net zwanger van nr 1.. maar echt helemaal leuk voor ze! Kunnen we misschien alsnog wel samen zwanger zijn, maar dat heb ik maar niet gezegd haha.

@tuinier ik denk dat ik me er te goed bewust van ben. Ik vind het allemaal spannend en ben ook wel bang nu om het te verliezen. Weet op het moment het niet goed met rust te kunnen laten. Herkenbaar??
Moeders voor moeders komt maandag over de vloer bij ons. Allemaal zo gek. Misschien is het besef er toch nog niet...

@Sollune veel plezier morgen en hoop dat je je wat beter voelt!

Blijft spannend Juulke. Ik duim verder voor je.

Daantje, leuk klus ze... hihi

Het wachten gaat verder en bijna een week voorbij.pffff....

Dames, wat gaat de tijd snel he? Ben de 8 weken alweer voorbij, mega! Het begint nu al echt goed op een kindje te lijken. Hier een drukke week. Veel gewerkt, thuis geklust en morgen behangen. Het eind is in zicht! Net gauw boodschappen gedaan en nu op de bank geploft. Voel me net een zoutzak. Echt geen energie meer pfff. Begin het nu wel echt te merken hoor. Ondertussen stiekem aftellen tot m`n echo. Nog 17 dagen.
Lalaya, natuurlijk is het logisch dat je er veel mee bezig bent. Dat ben ik ook. De eerste dagen kon ik amper geloven dat ik zwanger ben en nu hoort het er al zo bij al blijft het natuurlijk heel speciaal.
Daantje, hopelijk een goede ronde voor jou! Het is hier echt vruchtbaar zo te lezen haha. De een na de ander een positieve test. Erg leuk!
Juulke, spannend!!! Weet je al meer?

Ow dames. Ik ben hier helemaal vergeten te zeggen dat de echo goed was! Wat een bijzonder moment... Kan niet wachten tot de volgende :)

Hoi meiden,
Wat een verhalen allemaal weer. Iedereen heel veel sterkte gewenst met alles waar je mee bezig bent.
Hier gaat redelijk, kan nu weer beter aan al jullie verhalen te lezen. Lees wel bij maar kan niet altijd meteen reageren. Maar moet zeggen jullie blijven allemaal in mij gedachten zitten!!! Jullie steun geeft me zoveel moed.
Manlief weer weg voor zes weken, een ding is handig. Weet zeker komende maand menstruatie te hebben. Geen spanningen wat dat betreft.
Liefs Renate

Vervelend Renate dat je man nu weer voor zo'n poos weg is. Lijkt me toch best moeilijk steeds. Misschien heb ik het gemist, maar is ie dan tussendoor wel ook lang thuis? En geeft toch niet dat je niet altijd kan reageren..

En sollune, super van je echo!

Terug
Bovenaan