Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hallo lieve allemaal,
Na dik 2 weken niet online... 90 nieuwe berichten alleen in dit topic.. haha!! Wie praat me in het kort bij?? ;)
Nog nieuwe zwangeren? Nog andere bijzondere momenten die jullie gedeeld hebben?

Hier alles goed hoor. Broeken gaan niet meer dicht, gebruik nu een elastiekje om de knoop heen. As. donderdag geslachtsbepaling! Ben benieuwd of ze het al kunnen zien!

Yeujjjjjj!!!!!!!!
Eindelijk ongesteld geworden! :-D
Op naar de volgende ronde!

@Daantje12 mijn man is 6 weken weg en dan 6 weken thuis. Dus thuis is ook lang en erg fijn. Alleen ben ik dan niet altijd vrij natuurlijk.
Voelt als 6 weken samenleven en dan weer 6 weken eigen leven alleen. Om zwanger te worden en over dingen na te denken samen niet ideaal. Moeten daar beste van maken.

Zoo juulke nu pas... Pfff maar wel van die onduidelijkheid -af. Maar ja wordt nu een uitdaging wanneer er een eisprong komt... Ag komende periode maar gewoon veel sex hebben hahaha om de dag! Wie weet is het dan toch een keer raak :p

Velvelend rjamm weer 6 weken alleen. Maar idd ff geen spanning oer je menstruatie!

Fijn sollune dat alles goed was!

Jammer Rjamm dat je moet wachten, maar geen stress over of je wel ongesteld word ;)

Vandaag moeders voor moeders over de vloer gehad. 10 weken urine opvangen. Pfff wel een gedoe denk ik, maar voor een goed doel! En ja de test die zij deed gaf ook weer goed aan dat ik zwanger was. En bijna net zo donker als het controle streepje. En dat voor 4,5 week (iets meer). Was best apart vond ze. Donderdag ga ik mijn 5de week in. Spannend allemaal. Tel al af voor mijn echo op 1 okt.

Hoi Nonna. Ik ben nieuw en was gelijk zwanger toen ik een paar dagen hier was. Nog geen misselijkheid hier, maar wel krampjes nu. Lijkt op menstruatie klachten onderin mijn buik.

Hoi meiden hoe is het met jullie? Het is best rustig op het forum. Zijn jullie allemaal druk of is er wat minder te melden.
Hier ook rustig, niet veel bijzonders te melden. Druk op het werk en weinig bezig met het zwanger worden. Vandaag wel geconfronteerd dat er drie moeders zwanger zijn en een met bevallen. Kan er nu makkelijker mee om gaan dan paar weken geleden. Hebben jullie dat ook gehad. Dat het lijkt dat je soms meer berust erin? Spanning van nod nu ook niet dat werkt ook ontspannender.
Eisprong was gisteren weer duidelijk aanwezig. Kramp in buik en veel afscheiding. Ook erg last van misselijkheid na eten.
Het lijf werkt nog zullen we zeggen.
Ik ben al een paar maanden aan het wegen. Wat mij opvalt is rond eisprong bijna kilo lichter dan normaal. En ook 0,5 graden minder met temperaturen. Ik doe dat trouwens s'avonds kan dat kwaad? Wanneer deden jullie dat?

Ben erg benieuwd naar iedereen.
Fijne avond. Xxx

Hmmm dat is apart. Hij zou namelijk ongeveer een halve graad moeten stijgen. Maar het beste is om 's morgens nog voordat je opstaat te meten.

Het zwanger zijn van anderen raakt je de ene keer meer dan de andere. Dat gevoel komt in golven zeg maar. Zeker als je al langer bezig bent.

Heejj lieve Renate :)
Fijn dat het wat beter met je gaat hoor.
Hier is t oké. Veel ziek en moe geweest maar sinds gister gaat t beter.
Vandaag dan ook meteen aan t opruimen geslagen ;)
(Was nodig!)
Ik heb nooit getemperatuurd dus ik weet t niet.
Goed om van je te horen. Liefs

Terug
Bovenaan