Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hey dames!
Alles goed hier alweer 14 weken zwanger... Ik draag ook al zwangerschaps kleding maar nog niks aangekomen hihi!

Lieve renate! Fijn om van je te horen en ik hoop dat die zes weken voorbij vliegen voor je!! Ik vind het superknap dat jij zo'n geduld hebt en toch blijft doorzetten met een positieve vibe :)

Lalaya goed van je hoor! 25 september is mijn laatste ophaaldag en ben ik klaar met plassen... Hopelijk help ik er veel vrouwen mee!

Juulke Ow jee duurde ff maar Hoppa nieuwe ronde nieuwe kansen!!

Supertje ik ben hard voor je aan het duimen wat een goed nieuws dat je een eisprong gehad hebt!

Kwa temperaturen weet ik ook niks sorry nooit geprobeerd...

Ik ga nog even genieten van mijn vrije dag ik ben nog steeds ziekjes...

Liefss xxx

Hier ook geen ervaring met temperaturen. hoor idd dat hij hoger moet zijn met je eisprong. Fijn dat je hem nu goed voelt. hier ook week 14 dus ook 25 sept de laaste ophaal dag met de plasbusjes hahahaha.... ben er ook wel klaar mee moet ik zeggen. opzich is dat plassen niet zo erg maar al die kratten in mn trap kast elke avond een nieuwe fles mee naar boven. Vorige keer kon ik gewoon een krat bij de wc zetten maar is nu niet handig met zoontje van 3 rondlopen. you never know!
hier nog wel veel hoofdpijn maar ook last van drukkend gevoel in mn nek. Waars door dat ik mn bekken probeer te ontlasten een verkeerde houding. misselijkheid is over!!!! jeeeeh alleen nog niet echt trekjes in avond eten (ja patatjes natuurlijk wel en sushi en andere lekkere hapjes ;-)))

Ow pleasee Mism stop over sushi!!
Ik wil hetttt Hahaha
Jammer dat je die rauwe vis niet mag... Snik... Maar ik ga toch ff met die gasten van school sushi eten eerdaags neem ik wel de gebakken vis Hahaha mag je wel gefrituurde garnalen?? Ja toch hè!? Die komkommer advocado sushi is ook superlekker... Nondepie nou heb ik daar zin in hè grrr

Dank je wel meiden voor de lieve woorden!!! Jullie zijn zo lief en begripvol.
Hier toch wel spannend. Vanaf vanmorgen erg veel last van buik na eten. Ik heb al twee keer met test in handen gestaan. Zou ik het doen? Moeilijk nu man er niet is. Positief dan geweldig en wil meteen delen. En negatief kan ik dat alleen aan. Kan man nu al twee dagen niet bellen vanwege geen bereik.
Voel ik de symptomen omdat ik het wil? Kunnen jullie me advies geven!!!!

Heb je nog kunnen klussen voordat je man wegging!??
Want ik snap het ff niet helemaal hihi
Wanneer is je nod??
Ja ik zou wachten tot de nod... Dan testen dan heb je de meeste kans op een positieve test!

Ik ga voor je duimen!!!

Nu ga ik gauw slapen xxx

Mijn nieuwe nod is 24 september. Heb nog twee dagen kunnen klussen. Dag 8 en dag 10 na eerste menstruatie dag. Had hoer niets van verwacht. En had deze maand als verloren beschouwde. Maar voelt nu zo raar.

Terug
Bovenaan