Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Arrgghhh ik kan eindelijk weer online en lees 2 x goed nieuws! Zo blij voor jullie!!!
Helemaal kippenvel!

Hier al een week buikpijn, afentoe echt van die steken aan de zijkant en onderin. Ik ken dit eigenlijk niet dus heel stiekem hoop ik natuurlijk dat ik kan testen zaterdag. Ga er niet van uit maar toch die gekke buikpijn.
Heb vorige keer helemaal niet echt last gehad, tenminste niet dat ik weet, was wel heel erg moe. Ben nu ook moe maar m'n kleintje heeft ook wat gebroken nachten gehad afgelopen week en de voetbal helpt ook niet mee...
Hahahah
We wachten af.....
Fijn om weer online te zijn he!

Zoo zeg even offline geweest en allemaal goed nieuws! Wauw!!!
Gefeliciteerd Annemarie31 en Nonna1988 geweldig!!! Ga genieten en hopelijk beide een pracht echo!
MissM en Sollune spannend het wachten he?! Hopelijk ook snel goed nieuws!
En seks en zwanger zijn moet gewoon kunnen Annemarie al snap ik dat het spannend is haha!

Allemaal lekker genieten van de vakantie periode en hopelijk mag het een vruchtbare zijn voor de nog niet zwangeren onder ons ;)

Dank jullie wel hihi!
Het is ook spannend dat wachten!
Mism hoelang moet jij nu wachten?

En jij prinsesL?

Was stront vervelend dat we niet konden inloggen ik was er sago van Hahaha

Ik zal het lijstje ff tjekken van de nod dan weet ik het van jullie allemaal Hahahahaha

Xxxxxx

Ik ben nog ongesteld hoop morgen laatste dag en dan kunnen we weer los ;) Hoop dat mijn cyclus nu wat korter is. Afgelopen cyclus 51 dagen en in februari al een keer 48 dagen, dat is niet goed en maakt me ongerust. Verder meestal een cyclus van 36 ongeveer dat is prima wat mij betreft.

We duimen weer! ;)

Ja dat is ook rot om zo verschillend te zijn...
Ik had dat ook altijd zelf... Toen ik hormonen kreeg had in pas iedere maand de een cyclus van ongeveer 33/35 dagen
:)

Yeaaaah kan eindelijk weer normaal inloggen! En ben weer bij mijn positieven.

Annemarie31 en nonna van harte gefeliciteerd. Probeer vast te gaan genieten. Ik had bij de jongens allebei helder bloedverlies en daarvoor 3 miskramen gehad, dus snap je angst nonna. Maar het kan dus ook goed gaan. Het hartje gaat tussen de zesde en zevende week kloppen. Ik kreeg bij de jongens al heel vroeg echo's.

Nou mijn verhaal van vanmorgen. Het is me alles mee gevallen. Alhoewel het nu wel wat vervelend aan voelt. Alsof ik een paar goeie trappen in mijn buik heb gehad. En de drie wondjes doen wel pijn. Maar neem straks wel een pijnstiller. Daar is het nu nog niet erg genoeg voor. De eileiders zijn goed open, baarmoeder ziet er prima uit en de blaasjes in de eierstokken doorgeprikt. Het biopt van het baarmoederslijmvlies is nog afwachten. Over 6 weken nacontrole.

Zaterdag is nod Annemarie...
Nu 2 x 34/35 dagen cyclus gehad dus het is nog wat gissen. Maar ga zaterdag naar extrema en wil eigenlijk wel drinken als ik ongesteld wordt dus ga gewoon testen zaterdag ochtend

Oh lees je nu pas supertje... Spannend fijn dat alles goed is gegaan! Afwachten maar. Een vriendin van mij o
HAd ook kijk operatie en na uitslag bleek er nix aan de hand te zijn en dat was zon 12 weken gele en nu is ze 12 weken zwanger... De eerste keer na ik gelijk raak!

Terug
Bovenaan