Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Dat zou qua temperatuur heel goed kunnen.
Kijk nu naar cyclus van afgelopen maanden en daar is dat ook zo. Lijkt of ik eisprong voel en dan paar dagen later hoge temperatuur. Dan waarschijnlijk echt eisprong.
@supertje dank je wel voor je reactie dat geeft me meer inzicht.
Ga nu maar rustig verder en zie wel.
Slaap lekker allemaal. Xxx

Hoi Renate tijdens mijn eisprong had ik ook vage klachten. Ik had minder trek, krampjes allemaal rare en gemengde symptomen. Misschien heb je hier wat aan.

Sinds gisterochtend wat misselijk. Maar vooral in de ochtend en korte pijnlijke periodes in mijn buik. Geen bloedverlies, maar wel vervelend. Hoop zooooo dat dit niet heel veel erger word.
Zit nu voorbij de 5de week. Ow wat pril als ik de rest zo hoor.

Ik ga dit weekend mijn beste vriendin verrassen en op 27 september mij ouders in de efteling. Het is ook een dag voor mijn pa zijn verjaardag. Zo leuk!
Leef er nu al erg naar toe!

MissM als je googled dan mag je wel sushi maar bepaalde soorten niet en het moeten kweekvissen zijn dacht ik. Dan is het wel toegestaan. Ik ga er gewoon van genieten!

Hellow dames!

Vandaag de echo gehad en wij krijgen weer een meisje :-D

Xxxxxx

He Annemarie was alles goed met de echo? Een echte meiden gezin straks.

Dank je wel lalaya.
Ik voel nu ook weer van alles.
Probeer er verder allemaal niet bij na te denken.

Alles was gelukkig goed
:)

Hoe gaat het met jou? Nu ik dit weekend alleen ben omdat Bas nachtdienst heeft denk ik bah wat saai...
Kun je nagaan als je net als jou zolang zonder partner zit... Balen man... :-(

Ik hoop toch dat je misschien nog een verloren zaadje hebt gehad die jou toch nog je wonder gaat geven...

Liefs

Leuk annemarie! Fijn dat alles goed gaat.

Rjmamm, ik had met mijn eisprong dat ik heel misselijk was. Drie dagen lang. Daarna was het weg. Kan rare dingen met je doen die hormonen, maar hoop voor je dat het raak is en wel wachten op je NOD. Ik duim voor je...

Terug
Bovenaan