Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Supertje
Ja echt leuk had totaal geen gedachte met wat het zou kunnen worden dus dan is het een complete verrassing :)
Ik geniet met volle teugen hihi
Hoe is het met jou, ik kon ff geen wijs uit jou bericht bij nod... Ben je al ongesteld of toch nog niet!?

Lalaya Thankss meid
Hoe verloopt alles bij jou??
Vast goed :)

Liefss

Had hem even omhoog gehaald voor iemand. Maar ik heb vreselijke kramp, dus pas hem vandaag nog wel even aan, als het losbarst.

Dank je wel Annemarie en lalaya!!!!
Ach Annemarie het went wel hoor zo alleen thuis. De weekenden zijn het ergst. Geen afleiding van het werk. Soms hele dagen niemand om me heen. Wil huis niet ontvluchten. Komen gelukkig wel af en toe mensen extra langs. Vandaag mijn ouders, fijne afleiding en goed om ze te zien. Mensen zijn heel lief en meelevend.
Dat bed is ook zo groot nu!!!!

Hallo meiden! Hier hebben we ook besloten om te gaan voor een tweede kindje, heel spannend maar vooral ook heel leuk! Ik had vorige week soort van trekkend/zeurend gevoel in me onderbuik. heel vervelend! maar dat ging na een dag weer over, gelukkig!! nou was ik vandaag aan het werk, kreeg ik t vanmiddag weer last van me buik. hele gemene steken, zijn er meer meiden die hier last van hebben of hebben gehad?
Groetjes

Ahh Renate dat is wel heel fijn. Ik zou er ook niet tegen kunnen hoor. Af en toe alleen kun je van genieten. Had je man deze baan al toen je m leerde kennen?
En voor je bed.. Koop gewoon een huge ass knuffel ;)
Succes weer met t doorkomen van de weken.

Wanneer heb je die steken cilliex? Als je ongesteld moet worden of week ervoor of? ..

Beetje onduidelijk sorry, ik zou volgende week maandag ongesteld moeten worden. dus had het zeg maar na mn eisprong en nu gisteren weer.

Welkom cilliex!En heel veel succes met het maken van een tweede wondertje :)

Leuk Cilliex! Hopelijk heb je binnenkort leuk nieuws voor ons. Succes!

Terug
Bovenaan