Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Welkom cilliex!!!!!

Dank je sollune!!! Ja wist vanaf dag een dat hij vaart. Alleen liefde maakt blind en besef het in het begin niet. Ben echt heel blij met mijn man. Echt waar. Wilde alleen soms dat hij niet steeds weg moet.

Hoi Cilliex. Ik heb ook steken een week (iets minder dan een week) gehad. Maar heel kort maar echt heftig. Bleek een week later zwanger te zijn.

@annemarie
Hier komen de hormonen op gang. Snotverkouden, soms in de ochtend misselijk en moe. Pijntjes onderin mij buik. Vriendin van mij doet Reiki en zegt dat het een levendige baby is qua energie. Of ik het geloof, kan maar weet het niet. We zullen zien. Hoop dat ik deze fase snel voorbij ben en dat het niet nog veel erger word. Vandaag op het punt gestaan om over te geven. Bah! Agh je moet er iets voor over hebben. :) heerlijk dat geklaag hahaha

Aah ok cilliex. Nou ik bleef na m'n eisprong steken houden in m'n rug en ineens naar m'n liezen, onderbuik. Ik bleek toen zwanger te zijn.. Dus hoop voor jou dat de steken hetzelfde betekenen :)

En Renate ik snap je. De liefde kun je ook niet tegenhouden dus ik snap dat je het toen niet besefte. En natuurlijk ben je blij maar helaas dat weggaan steeds is natuurlijk wel zuur.. Pff hoop zo dat je wens snel uitkomt.. Xx

Haha lalaya. Het hoort erbij hè. Bij mij ging t misselijke gevoel na week 10 grotendeels weg. En het extreme moe zijn is er ook niet meer. Alleen m'n borsten.. Au haha.

Okee dat zou wel heel leuk zijn, maar ik reken er niet op! heb ook even op inet gekeken en t kan ook met ontpillen te maken hebben.. volgende week zullen we het zien :)

Dank je wel sollune, hoop ook dat wens snel uitkomt. Voor iedereen hier trouwens.
Cilliex kun je naam en datum ook op nod lijst zetten. Dan weet ik precies wanneer we mee kunnen leven?

Onwijze pijn/krampen onderin mijn buik. Hoort dat erbij? Weet van narigheid niet wat ik doen moet. Staan, liggen, lopen. Auw! Herkenbaar? Hoop van wel. Geen bloedverlies...

En het is alweer gezakt. Vond het wel eng. Mijn hartslag voelde ik in mijn onderbuik. Truste iedereen! Sorry voor de paniek.

Terug
Bovenaan