Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Het is heel normaal dat je je er onzeker over voelt. Ik heb vandaag ook de vk gebeld. Had vanaf gisteravond heel erge steken onderin m`n buik zowel rechts als links en had vanmorgen voor de 2e keer migraine in 5 weken tijd. Fijn om even de mening van de vk te horen en dat blijkt dat het een heel snel groeiende baarmoeder is, dus dat ik mn banden voel.

Fijn om te horen. Had gister cursus en heb verder geen last of bloedverlies gehad. Dus niet gebeld. Ga het morgen mijn ouders vertellen, dus was beetje in de stress. Het voelt verder goed. Nog steeds niet overgeven waar ik heel blij mee ben :)
Merk wel dat ik steeds meer wil kijken in baby winkels... leuk!
Maar heb ook nog steeds momenten dat ik het niet geloof.
Er zijn ook mensen die het aan me zien. Dus na zondag, ben dan 6,5 week zal ik het niet meer onder stoelen of banken steken als ze er naar vragen en anders wacht ik nog tot na de echo. :)
Wat is het hier stil de laatste tijd...

Het is zeker erg stil hier. Heeft iedereen het erg druk. Of zijn mensen naar een ander forum toe?

Nou idd stil....
Sorry druk druk ;-))
Hoe is het met jullie?
Hier z'n gangetje weekje 16 al weer morgen laatste ophaal dag mvm!!!

Ik kan eindelijk weer berichten plaatsen met mijn telefoon... Dat is een stuk handiger dan steeds de pc aan moeten zetten. Hoe is het met iedereen hier? Ik zag ook wat nieuwe mensen, welkom!

Vandaag een spoed echo gehad. Morgen 7 weken. Afgelopen nacht en zaterdagnacht pijnaanval onderin mijn buik.
Heb toch genoten van de echo. Alles ziet er goed uit en er is een kloppend hartje. Mooi! Ben er heel blij mee. Ruwe meeting gedaan: 9,4mm is ook goed.
Geen idee waar de buikpijn vandaan kwam. Moet het in de gaten houden.
Sinds twee dagen erg moe en soms heel misselijk.
Op naar volgende week. Dan een uitgebreider gesprek op woensdag met een volgende echo.

@RJAMM druk ziek moe en vroeg naar bed haha.
Hoe gaat t met je?
Fijn dat t goed gaat lalaya!

Terug
Bovenaan