Het dames, sorry voor de radiostilte van mijn kant. Druk gehad met vanalles en nog wat! Tussendoor wel mee gelezen hoor, alleen niet geschreven. Vervelend rjamm dat je man steeds weg moet,,maar snap wel als je verliefd bent dat je dat dan niet in de weg laat staan om een relatie te beginnen. Hoe lang nu nog voor hij weer terug komt?
Hoe is het net jou nu Lalaya? Ff spanning gehad lees ik.. wel fijn dat de echo in ieder geval goed was!
Vervelend van je bekken Annemarie, hopen dat je het allemaal een beetje vol blijft houden en verder proberen om het wat rustiger aan te doen.
En Tuinier, wat leuker gevonden vandaag?
En tenslotte nieuws van mijn kant: ronde 3 heeft ons geluk gebracht, we zijn in verwachting!! Moet er nog wel aan wennen, kan het nog niet helemaal geloven. Zeker omdat het de eerste keer 9 rondes duurde en dan nu ineens zo snel. Maar zijn super blij natuurlijk. En onzeker haha, kan niet wachten tot de eerste echo, al duurt dat nog wel een paar weken. Je zou denken dat die onzekerheid wat minder is bij de 2e, maar helaas.. Maar vooral genieten!