Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Succes Cilliex!
Vervelend Annemarie. Hopelijk brengt de rust wat verlichting.
Wat leuk Daantje! Gefeliciteerd!

hier slaat de misselijkheid nu toe. Maar ik denk dat ik misschien verkeerd eet. Ben eerder moe en vertel nu ook meer mensen van mijn zwangerschap. Afgelopen weekend mijn ouders verteld. Echt zo blij! Afgelopen donderdag mijn ene oma en het weekend mijn andere oma e dan de rest van mijn familie. Erg leuk! Kan ik soms ook vergeten dat ik me klote voel. Kijk ook weer uit naar woensdag. Zou mijn eigenlijke eerste echo zijn. Nu wat uitgebreider en wat langer. Afgelopen woensdag was maar heeeeel kort.
Nu al zin in!! Morgen dagje Efteling met broertje, ouders en manlief. Achtbaan maar even overslaan. Toch huiverig voor. Fijn weekend iedereen!

Gefeliciteerd daantje super leuk!
Spannend lalaya je uitgebreide echo vervelend van je buikpijn.
Hier alles opzih oke, misselijkheid en moeheid gaan toch echt over met 12w toch fijn. Al gooien die bekken wel roet in het eten. En verdenk ook harde buiken. Volgende week weer echo en de week erna Co bij vk dus eens vragen! Nu eerst genieten van vakantie!!!!
Xxx

Daantje wat een goed nieuws gefeliciteerd!

Lalaya balen van je misselijkheid.. Bij mij bij week11/12 over. Weet niet of t aan je eetgedrag ligt hoor ;)
Leuk he dat je het aan mensen kan vertellen :) Veel plezier in de Efteling!

Gefeliciteerd Daantje!!!
Ja ik heb op dit forum toch al heel wat zwangere voorbij zien komen.

Hier nog weer maandje wachten. Had niet anders verwacht. Was wel heel groot wonder geweest.
Helaas te horen gekregen dat manlief niet 6 maar 8 weken wegblijft. Problemen met de aflossing. Nu dus nog 4,5 week. Maar niet te veel over nadenken.
Dan is hij straks 6 weken thuis. Daarna een korte vaart van 4 weken. En daarvan ga ik de laatste 2 weken meevaren. Ja mijn kerst en oud en nieuw wordt dit jaar op zee. Wil mijn mannetje echt bij me hebben met de feestdagen. Enige was om met hem mee te gaan. Dat had ik als verrassing geregeld met zijn manager. Moest het nu door alle veranderingen door de telefoon zeggen. Maar de verrassing bleef groot. Hij was geroerd.

Even klagen hoor wat een onpersoonlijk forum. Layout voelt stuk killer.
Maar maakt de verhalen met jullie niet minder om.

Dank jullie wel voor de reacties. Heb jullie eigenlijk allemaal wel gemist. Gelukkig heeft iedereen het druk. Gaat de tijd toch snel. Sneller weer een kans of sneller bij de bevalling. Allemaal positieve kanten.
Heel veel liefs Renate

Ja Renate toen ik hier kwam op t forum was t natuurlijk precies de vakantie periode, tijd zat ;)
Maar wat leuk dat je met je man meegaat! Snap heelll goed dat je bij m wil zijn..
En ik kijk t forum altijd op mn tablet dus ik zie het veranderde forum niet. Mobiele versie is wat kil inderdaad, klopt niet met hoe we zijn hè ;)

Precies sollune hij voelt kil en dat zijn we helemaal niet!!! Ik heb zo'n steun aan al jullie verhalen en reacties.
Dat geeft juist een warm gevoel.

Thanks allemaal!
Tegenvaller rjamm dat je man nu langer weg is, maar gelukkig daarna een kortere vaart. En wat heerlijk dat je de feestdagen wel lekker bij hem kan zijn.

Terug
Bovenaan