Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ik vind dit echt een leuke site en ook een goed onderwerp. Ik moet zeggen dat mijn eerste zwangerschap in 1 keer raak was, de tweede twee jaar over gedaan. Beste is echt de ovulatie meter te gebruiken na de smiley zou ik nog tien uur wachten en dan proberen. Een handige tip tussendoor, ik kijk dagelijks op deze site: www.parfumreviews.blogspot.nldoor de site heb ik wat goede tips gekregen.Het is naar mijn mening de beste beautyblog, door de auteur krijg ik gratis en goedkope deals van topmerken, en ze schrijft grappig genoeg tussendoor ook over dit soort thema's. Geen reclame gewoon handige tip. SUCCES ALLEMAAL!!

He balen Renate maar wel fijn dat hij erna lang thuis is en dan kort weg en je mee kan! Goed vooruitZicht.
Site is apart al vind ik hem wel snel werken als alles goed werkt.
Ik ben ff lekker op vakantie! Alleen de nachtelijke wakker lig uurtje zijn hier ook hahah
Ga maar eens proberen te slapen! X

Morgen alweer 8 weken. Jeetje wat gaat het hard. Straks om 10 uur mijn eerste officiële echo.
ben benieuwd nog steeds een kloppend hartje te zien. Voel me nog goed beroerd dus denk het wel. Kan niet wachten!!
Fijne vakantie MissM!
Ik ga volgende week met een vriendin. Heb er zin in!

Gefeliciteerd daantje!
Hoe was je echo lalaya?!

Rjamm hoe gaat het meissie?
Hier goed hoor beetje aan het stressen om alles op. Tijd af te krijgen voor school maar ik doe mijn best :)

Xxxx

Hoi Annemarie en iedereen natuurlijk. Hier gaat het redelijk. Erg moe komt door menstruatie en veel bloedverlies. Hopelijk morgen alles over en zaterdag met mijn beste vriendin naar de sauna. Nu ik weet dat ik zeker weten niet zwanger ben ga ik lekker genieten.
Verder wel even wennen dat mijn mannetje nu zelfs 8 weken weg is. Gelukkig nu op de helft.

Terug
Bovenaan