Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Sorry voor het lange wachten. Druk druk.
Echo was goed. 1 wurmpje gezien ;)
Hartje klopte nog steeds en maakt nu al deel uit van het lichaam. Leuk om te zien zeg!
Het ervan genoten. Voor mijn gevoel lang genoeg gekeken. Wauw wat gaaf!
Er werd gevraagd of we de combi test wilde doen. Maar weet niet of ik dat wil....
Met 20 weken schijn je ook veel te kunnen zien....
Wat is jullie mening daarover?

Jeetje, iedereen druk, op vakantie of iets anders te doen.
Sinds donderdag heb ik door als ik elke 2 uur iets in mijn maag heb dat het met de misselijkheid een stuk beter gaat.
We gaan de combi test niet doen. Heb me laten overhalen. Het schijnt met 20 weken dat je toch wel veel kan zien.
Kindje was trouwens al wel groot. 17,7 mm het liep een aantal (volgens mij 3) dagen voor op de ontwikkeling.
Ik raak er op het moment niet over uitgepraat tegen niemand niet. Mijn ouders hebben het ook helemaal naar hun zin en worden van alle kanten gefeliciteerd. Ook zij raken er niet over uitgepraat.
Voel me op het moment redelijk. Word wel sneller moe. Moet daar nog steeds erg aan wennen. Maar agh he tis voor je kleintje. :)
Nou ik denk voorlopig even de laatste keer op het forum. Lekker 5 dagen naar Rome vanaf maandag :)

Leuk zeg lalaya, fijn dat alles goed was.
Over je vraag van combinatietest hoef ik je dus niet meer te antwoorden. Er is al eerder een vraag over gesteld hier ergens. Bij zwanger zijn geloof ik.
Lekker naar Rome! Geniet ervan!
Heb je nu termijnecho al gehad? Hoever ben je? Anders stellen ze de datum nog bij als kindje nu al "voorloopt" leuk dat je ouders en sch ouders zo enthousiast zijn ook!
Fijne vakantie.

Wij hebben ook gekozen de comb. test niet te laten doen. Is inderdaad ergens een topic over geloof ik.
Lekker hè lalaya hier kun je er zo veel over praten als je wilt.
Dames wat een wonder als je je kindje ineens zo duidelijk voelt. En ik denk ook te voelen waar hij ergens ligt, want op sommige plekken waar ik druk op mijn buik, voelt het heel "vol". Ik geniet er met volle teugen van. Gisteren een mooi ledikant en een commode gekocht. Ik ben echt verliefd op ons kindje. Over 2 weken hebben we de 20 weken echo. Toch weer spannend. Benieuwd of het "nog steeds" een jongen is haha!!!

Hey allemaal! Ik ben terug na een maandje forumloos te zijn geweest:) bedankt nog voor al jullie lieve woorden. Het is altijd fijn die steun hier zo te mogen lezen.

@annemarie31- weer een meid: ...dat wordt dus een vrouwenhuishouden voor j event, haha! Leuk zeg:)
@nonna1988 jee. 18 wk al...t schiet op!;)
@sollune en tuinier: in de snelheid vh lezen heb ik van julie volgens mij de laatste updates gemis. Hopelijk is alles goed. Tuinier zijn jullie tevreden over jullie onlangs afgeronde klusprojectjes/ nog nieuwe verzonnen?;-p
@Daantje12 nog gefeliciteerd en een voorspoedige zwangerschap gewenst!!! Hoe voel je je? ben je misselijk?
@lalaya ook jij nog gefeliciteerd. ik las dat t al ff best wel schrikken was maar gelukkig bleek alles ok.Ook voor jou natuurlijk een goede zwangerschap gewenst.

@vitanova heejj! Wat goed om van je te horen. Heb je afstand gerespecteerd door niet steeds te vragen hoe t met je gaat ;) maar heb veel aan je gedacht!
Mijn update. Inmiddels 13 weken zwanger. Volgende week naar het hartje luisteren.
Verder ben ik helaas al bijna 2 weken ziek. Griepje ging over in bijholteontsteking. Dus voel me op t moment zeer klote. Normaal krijg je er wat stevige pijnstillers voor maar ik moet t doen met paracetamol terwijl m'n hoofd uit elkaar barst. Weet van gekkigheid geen raad met mezelf en verplaats me van bed naar bank.. Het komt goed maar de dagen duren erg lang op t moment en ik mis m'n werk gewoon.. Hopelijk heb ik nu m'n portie wel gehad en kan ik eindelijk echt gaan genieten..
Hoe gaat t met je? Xx

Heey vitanova!!Ik heb je gemist meisje! Hier gaat alles verder goed 17 weken en 4 dagen vandaag en voel de kleine enorm goed en vaak :)Wat fijn om weer van je te horen en hopelijk dat je nu gauw alles lekker op de rit hebt zodat je jezelf bij ons kunt aansluiten..Dat wens ik overigens natuurlijk voor meer mensen ;-)lalaya super dat je echo goed was! ik zit nu op mijn werk en heb het zo druk met werken en school dat ik hier amper te vinden ben, sorry daarvoor maar ik wil graag aan het einde van de rit volgende jaar mijn diploma in handen hebben en natuurlijk de maxicosi (ik krijg in juli mijn diploma en beval als het goed is in maart)Groetjes en liefs!Annemarie

Terug
Bovenaan