Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hoi Dames,

Ik vind het leuk om ook mee te kletsen op dit forum, ik zal me even voor stellen ; ik ben Mieke mijn vriend en ik willen graag een kleine ( ons 1e kindje) , ik ben 9 september gestopt met de pil en 13 september mijn menstruatie (bloeding pil) gehad 17 september had ik mijn pil weer moeten nemen maar dit heb ik niet gedaan. In afwachting van mijn cyclus of die aankomend weekend opgang komt. Ik heb 15 jaar de pil geslikt dus hoop dat het niet te lang duurt.

Groetjes

Hoi vitanova fijn dat je er weer bent...
Welkom koekie! Spannend bij mij duurde t 6 maanden voor m'n cyclus begon dus wees niet ongerust als er niet gelijk iets komt (bij mij is extreem lang maar kan dus wel)
Ik ben zwanger van m'n tweede kindje, 17w2d nu!
Zou fijn zijn Annemarie als je mete en maxi cosi in je handen je diploma in je zak heb in juli.
Xx

Dankje missM , ik ga er idd niet vanuit dat ik binnen 28 dagen mijn cyclus weer terug heb maar hoelang heb jij gewacht met testen? want het kan natuurlijk wel zo zijn dat ik zwanger ben voor dat ik een cyclus krijg want hoor ook dat het bij sommige in de eerste maand al raak is (ga ik niet vanuit hoor) maar je weet nooit.
Gefeliciteerd , goed om te horen dat je zwanger bent !

Welkom koekie!! Wat spannend he dat wachten. Om elkaar te steunen in die moeilijke dagen is er ook een topic met alleen nod. Dan kunnen we zien wanneer de spannende tijd komt. Ik snap dat je nu niet weet wat je nod wordt. Maar misschien inschatten wanneer ongeveer. Het is een idee.

Dankje Rjamm , welke datum dat precies is weet ik niet mijn laatste ongesteldheid begon op 13 september maar dat was nog de pil ongesteldheid, als ik vanaf die dag 28 dagen tel zou ik vrijdag 10 oktober mijn eerste (echte) ongesteldheid moeten krijgen maar dat zou wel niet denk ik ! Dus mijn nod is dan 10 oktober ?

Dank je, @MissM,@sollune en @annemarie31 ...it's good to be back!:)
Sollune wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk voel je je inmiddels weer wat beter en ben je gauw weer helemaal boven Jan.
Welkom @koekie85 en veel succes gewenst. Hopelijk duurt t ontpillen niet al te lang. Er zijn hier enkele dames die snel zwanger waren dusss..:)
@annemarie31 heel veel succes met je opleiding! Hopelijk lukt t je om je hoofd er bij te houden.

Dankjewel vitanova79 , we gaan uit van het beste laat het over me heen komen !!

welkom koekie! heel veel succes met je reis naar een wondertje

Terug
Bovenaan