Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

wel nondeju hij maakt mijn bericht niet af!!!
Thanks vitanova stond er nog in
liefs

Dankjewel Annemarie , jij veel succes met je opleiding en natuurlijk je zwangerschap

@koekie85 Ik heb in het begin af en toe getest. En opgelet of ik iets merkte qua eisprong. Buikpijn, andere afscheiding etc. Ik had testen van de action die zijn het goedkoopst. Wij waren toen ook nog niet direct bezig voor een kindje dus dat scheelt maar je wil toch een beetje je lichaam leren kennen. Na 3 maanden heb ik het met huisarts besproken maar omdat we geen directe snelle kinderwens hadden mocht ik wachten tot 6 maanden. Na 6 maandenlang was ik het zat en zat ik weer bij huisarts. Toen mocht ik gebruik gaan maken vane en kuur hormoon herstellend. Dan zou ik daardoor ongesteld worden en mijn. Lichaam als het goed is het vanzelf weer oppakken, dit wilde ik niet ivm de hormonen. Een dag later werd ik ongesteld. Hahaha mijn lichaam dacht ja doei weg met die hormonen. 3 maanden later was ik zwanger :) mijn cyclus was overigens toen 35 dagen maar ben zwanger geworden in een cyclus van 28, godswonder dus haha!
Ik hoop dat jou cyclus gewoon op gang komt en je dit weekend ongesteld wordt dat scheelt een hoop en weet je gewoon waar je aan toe ben! Of zwanger natuurlijk. Maar mijn verhaal laat wel zien dat er niets aan de hand is mocht het langer duren.

Ja ik probeer idd een beetje in de gaten te houden wat ik voel of dat ik iets merk van een eisprong maar voel vanalles lijkt wel maar dat kan natuurlijk ook de ontpillings fase zijn. Ik hoop idd dat ik het dit weekend ga worden vandaag nog geen teken dat het gaat gebeuren , ik wacht wel rustig af ! Ik verwacht niet dat ik al zwanger ben heb volgens mij nog geen eisprong gevoeld.
Goed om te horen dat je niet die kuur hebt hoeven doen maar dat het zo ook lukte , dan had het zo moeten zijn :)

aan mij heb je niks koekie ik heb 4,5 jaar mogen wachten voor ik zwanger was...
Via iui ben ik nu in verwachting..
Ik kan je vertellen veel geduld :)

We wachten af op nog meer goed nieuws van jullie!

:-D

Maar je bent nu zwanger dan is het , het wachten waard geweest toch :) het is je van harte gegund !
Hopelijk kan ik jullie ook binnenkort goed nieuws brengen :)

Zo terug van weggeweest. Al weer 9 weken.
Alles is goed gegaan en misselijkheid lijkt minder te worden.
@nonna1988 wanneer kon jij zien wat het werd?
Ik hoorde dat dit pas met 20 weken kon.

Terug
Bovenaan