Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Thnx missm. Ja de kans is nu tijdelijk wel veel groter schijnbaar.

Thankss supertje!
Fijn dat alles goed gegaan is meissie :-D
Nu maar hopen dat het goed gaat uitpakken ook met je biopt!!
Ik geniet zeker... Stress gaat nu niet opschieten dus zoek ik afleiding.. Bijna vakantie;-)

Mism
Gezellig dicht bij mij in de buurt feesten Hahaha!
Ik zou idd ff testen voor de zekerheid voor je jezelf volgiet hihi!

Bedankt Supertje, fijn om ook succesverhalen te horen. Heb af en toe ook wel last van soort lichte menstruatiekrampen, maar dat schijnt ook vaker voor te komen... Ik probeer er niet te veel bij stil te staan.
Fijn dat je kijkoperatie is meegevallen. Ik hoop dat je er wat wijzer van wordt, maar jeetje 6 weken wachten is wel erg lang zeg! Hoe komt het eigenlijk dat je daarna vaak iets vruchtbaarder bent?
Missm dan kun je inderdaad beter even testen.. Ik tesste dus op mijn nod positief. Ik hoop voor jou hetzelfde.

Bedankt Missm en PrinsesL voor de lieve reacties! Ik hoop ook voor jullie op goed nieuws!

De menstruatiekrampen heb je bij een zwangerschap ook. Je baarmoeder is hard aan het werk nu en moet op gaan rekken. Ik had bij mijn zwangerschappen weinig kwaaltjes, was alleen heel moe. Maar dat begon pas met 7 weken ofzo.

Die 6 weken zijn zo om en mag gewoon normaal met mijn mannetje lol hebben in de slaapkamer (of welke plek dan ook hahahha) zal de eerste dagen nog niet zijn denk ik, maar mag gewoon zwanger worden nu. Dus niks moet, maar gewoon ongedwongen. Alles is nu gelijk doorgespoten en omdat de blaasjes die de eigroeicel remmen, zijn nu doorgeprikt en weg.

Ja zoiets had ik gelezen inderdaad... Normaal gesproken als ik ongesteld word en ik voel krampen, komt het bloedverlies ook snel daarop volgend.. En dat is nu niet zo dus dat hou ik me dan maar voor.
Oh ja spannend dus nu Supertje, geniet samen met je man!

Nou, ben zojuist dus ongesteld geworden. En weet je, dat betekent dat mn cyclus precies 28 dagen heeft geduurd, dus dat is positief toch? En dat betekent ook dat ik precies twee weken geleden wel echt mn ovulatie heb gevoeld. Dus vind mn menstruatie niet vervelend. Enige is dat ik weet dat we voor en tijdens mn ovulatie echt om de dag sex hebben gehad. Maar komt vast goed!

Ahhh Sollune wat jammer, maar ook fijn dat je nu weet dat je eerste menstruatie na het stoppen dus wel mooi op tijd is! Komt echt zeker weten ook bij jou helemaal goed.

Terug
Bovenaan