Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@koekie85 welkom! Het kan snel gaan hoor. Ik gebruikte meer dan 15 jaar de pil en na twee keer zwanger. Heb een korte cyclus van 23 dagen gehad. Het kan dus wel ook zeggen sommige artsen van niet. Ben 33 jaar jong en heel gelukkig met mijn zwangerschap

Dankjewel lalaya leuk dat je al weer 9 weken bent gefeliciteerd, hier nog geen enkel teken van mijn cyclus dat die opgang is gekomen hoop dat deze snel opgang komt zodat ik een beetje uit kan rekenen wanneer mijn eisprong is , voor de rest wacht ik rustig af en laat het over me heen komen

Hoi lalaya, fijn dat de misselijkheid wat minder wordt! Bij 20 weken krijg je een medische echo die wordt vergoed door je zorgverzekeraar, daar kunnen ze het geslacht idd zien. Maar als je niet kunt wachten, zoals ik, zijn er echopraktijken die pretecho's aanbieden. Die betaal je uit eigen zak en je moet even googlen naar wat er bij jou in de buurt zit. Meestal kunnen ze het rond de 15 weken toch wel zien. En de meeste geven anders de garantie dat wanneer ze het niet kunnen zien, je later gratis terug mag komen. Ik was op het moment van de echo 14 weken en 5 dagen zwanger.

@koekie85 ik heb twee keer een cyclus (met bescherming) voorbij later gaan en kon toen niet meer wachten. Daarna nog een volledige cyclus gehad en diegene daarna zwanger. Alle drie heel verschillend geweest. 21, 23 en 25 dagen. De laatste was ook waarschijnlijk een korte, want hij sloeg uit met minder dan 3,5 week (23 dagen).
@nonna1988 ow dat wist ik niet. Dacht dat je de pretecho pas na die 20 weken ging doen. Ik kan denk wel wachten. We hopen stiekem op een meisje, maar een jongen is net zo welkom. Eerst maar eens voorbij die 12 tot 16 weken komen. Blijf ik toch spannend vinden ondanks ik geen gekke dingen voel.
Zeg ik gister nog de misselijkheid word minder, vandaag weer mindere dag en sago niet gewoon. Pfff kan er slecht tegen. Maar ja he, hoort er allemaal bij.
Voorzichtig dingen aan het plannen om ruimte te maken voor de kinderkamer.

Hoi allen,

Ik ben hier voor de tweede keer. Mijn zoontje is 14 maanden en we gaan voor een tweede. We wilden al eerder, maar helaas kon dat niet vanwege lichamelijke onderzoeken (borsten) en wachten op uitslagen. Gelukkig alles goed :)
Op 2 oktober jl. is mijn spiraal verwijderd. Volgens de app (die ik eerder ook gebruikte) ovuleer ik aankomende woensdag/donderdag. Ik had afgelopen vrijdagavond doorzichtig slijm en hebben zaterdagochtend geklust. Vrouwenlijf werkt raar dus gaan we voor safe. Vinden we niet erg hoor ;-)

Ik vind het wel weer spannend hoor!

Groetjes, Jdw

Lalaya dan ben je erg snel zwanger geworden super leuk!
Ik heb even een vraagje aan jullie misschien dat 1 van jullie dit ook heeft meegemaakt , uitgerekend vanaf 13 september mijn eerste dag van mijn pil ongesteldheid 28 dagen verder had het afgelopen vrijdag mijn eerste niet pil ongesteldheid kunnen zijn alleen is dit niet gebeurd. Gisteravond toen ik naar de wc ging had ik een heel klein beetje rozig bloedverlies met slijm en later op de avond beetje bruinig , nu deze ochtend nog steeds bruinig , wat zou dit kunnen zijn ? Vorige week veel last gehad van buikpijn en ben vaak misselijk ( hoef niet over te geven) op de dag niet perse de ochtend, ook de afgelopen dagen duizelig geweest.

@koekie85 Veel stress gehad? Bij mij was ik dan ook makkelijk een week later ongesteld.
Al getest, zo niet checken kan geen kwaad toch? ;)
Klink erg dubbel. Zover ik weet had de innesteling al eerder moeten zijn. Ik heb er niks van gemerkt. Geen bloedverlies of roze slijm gehad. Maar kan makkelijk ook oud bloed zijn tijdens zwangerschap. Is normaal. Ik ben vanaf week 5 beroerd geworden en soms heel erg buikpijn.
Hoop dat je er iets aan hebt.
@Jdw Welkom terug. Leuk jullie tweede. Wij hebben mogelijk over 7 maanden onze eerste ;)

Terug
Bovenaan