Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@supertje Fijn dat het goed is gegaan! En het er goed uitzag natuurlijk. Hopelijk nu een zeer vruchtbare maand ;)

@sollune Op naar de volgende ronde! En idd je weet nu hoe je ei voelt en nette cyclus van 28 dagen. Jaloers op haha!

Voel me ineens wel positief ja :) komt goeddd vooral met jullie steun onderling!

Hè verdorie!
Maar goed dat je het positief ziet!
Komt goed meissie :)

@supertje

Ow kijk ze hebben je meteen geholpen om nog sneller zwanger te worden dan, dat zou ff fijn zijn!

Ik kruip me bedje weer in zo hieperdepiep :p

Liefsss

Balen sollune. Maar wel fijn dat je een mooie cyclus hebt gehad. Dan weet je wel waar je aan toe bent.

Jammer sollenu maar snap je wel ik heb dat ook wel n beetje je weet wel weer ff waar je aan toe ben.

Ja ga wel ff testen haha ag vorige keer ook nog gedronken op koninginnedag. Had toen negatief getest achteraf bleek dat ik wel al zwanger was maar waars door gekke cyclus te kort. Vk zei toen dat de eerste 6 weken de vrucht nix van je tot zich neemt dus dat het geen probleem is mocht je nog drinken of dingen eten in die weken. Dat stelde me wel gerust. Toch nu niet meer gedronken hoor nog ff ff sushi geschanst vorige week, you never know
Huh raar m'n bericht was niet af. Gekke site,
Ik zei nog fijn dat we een positieve vibe in ons midden hebben van2 zwangere!
De eerste nu is tuinder toch? Ik duik voor je!
Truste xxx

@nonna1988 van harte gefeliciteerd!!!!
Ik heb het idee dat Juli toch echt de maand wordt.
Fijn dat jullie blijven, wil meemaken hoe het verder met jullie gaat.

Hier wat minder, echt toe aan rust, vakantie en mannetje. Nog even doorbijten twee weken.

Voor diegene die vakantie hebben geniet van de rust. En ontspan lekker.

Dankjewel Rjamm!!
Nog steeds erg onwerkelijk! Ik ga steeds naar de wc om te kijken of ik nog niet ongesteld ben geworden en voel steeds aan mijn borsten of die nog wel pijn doen... Ik kan het dus nog niet echt geloven.
Vervelend dat je er ff doorheen zit Rjamm, ik hoop dat de 2 weken voor je voorbij vliegen dan lekker vakantie. En dan ook weer je nod geloof ik he? Veel liefs.

Lieve Rjamm
ik zal duimen dat deze twee weken snel gaan! Lekker genieten straks :)

@nonna1988
Meid het lijkt net of jou getypte bericht van mij afkomt Hahaha ik heb serieus vanochtend weer ff getest op zo'n action ding om te kijken of er nog streepjes staan en ja hoor twee overduidelijke strepen... Het liefst zou ik gewoon een slaap houden tot aan 29 juli en dan blij zijn, maar dat gaat niet...
Ik moet vandaag werken en dan de hele dag... Tuurlijk zit het diep van binnen en ben ik niet van suiker maar ik ben nu zo voorzichtig en merk als mij borsten ff pijn beginnen te doen dat ik opgelucht ademhaal...

Komt goed lieverd daar moeten we vanuit gaan!

Knuffel ik denk aan je ook voor de rest natuurlijk!

Terug
Bovenaan