Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ja duurt vreselijk lang vitanova. In het begin duurde iedere afspraak lang wil(de) t liefst iedere week naar ons kindje kijken! Maar als ik me bedenk dat we over 4 weken al op de helft zitten en dat het dan nog maar 15 weken werken is tot verlof dan gaat t ineens heel hard!

oh, als je t zo zegt gaat t inderdaad ook best wel snel voorbij;-) ik moest ook ff denken aan toen jij net zwanger was en moet je kijken hoe ver jij nu al bent!!! geniet maar lekker van deze bijzondere tijd.

testje voor moeders voor moeders was gelukkig goed! voordat ze kwam moest ik toch weer even terugdenken ah feit dat er de vorige keer met haar testje bij 7,5 week een redelijk lichte streep was en dat (achteraf gezien) mijn zwangerschap toen eigenlijk al stil stond. Nu gelukkig bij 5w2d al een donkerdere streep terwijl het niet eens mijn ochtendurine was:) op naar de vroege echo! Blijft spannend maar als ik ga piekeren zeg ik tegen mezelf dat dat geen enkele zin heeft en dat t vaker goed gaat dan fout. Ik moet er aan denken genoeg en op tijd te drinken. verder nog geen afkeer van voeding of drinken ofzo.

Ik moest om half 8 beginnen... maar had een kort dienstje gelukkig hihi

liefs

Vandaag de echo gehad en wat was het genieten en wat was het druk zeg. Draaide bijna rondjes in mijn buik. Het lag maar niet stil. Pffff..gek dat je dat niet voelt dan ;)
Een hele geruststelling. Goed gegroeid 6,2cm en ben dus officieel al 12 wk + 3 dagen.
iets verder dan ik dacht (5 dagen verder).
Heb de hele dag verder met een glimlach op mijn gezicht gelopen hihi...
Heerlijk, nu echt gaan genieten!

Wat fijn vitanova die extra bevestiging van mvm! Wanneer ga je beginnen met plassen? Nog even en dan je eerste echo. Spannend!
Lalaya super goed nieuws dus! Lekker is dat hè als je ineens een paar dagen langer zwanger bent dan je dacht. Nog even en je voelt hem hoor!

Juist vitanova jij bent altijd zo positief voor een ander dus moet je dat ook zeker voor jezelf zijn hoor.
Fijn lalaya dat het allemaal goed was! Grappig een drukte makertje. Onze kleine is tot nu toe vrij rustig geweest iedere keer bij de echo. De vk zei wat een schatje die is echt aan het genieten haha. Klinkt zo grappig als ze dat zeggen.

Toch altijd fijn die bevestiging he vitanova! Op naar je echo!
Lalaya ja dat is gek he dat ze zo bewegen wacht maar nog wat weekjes geduld en je voelt t kriebelen!

lalaya fijn dat alles goed was! Gefeliciteerd dat je die rotweken voorbij bent :-D
Lekker genieten nu!!

Ik zit vanaf 10 november voor 50% in de ziektewet zo hoop ik dat ik netjes tot 30 januari kan uitwerken :)

Liefss

Terug
Bovenaan