Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Dank meiden voor jullie pep!:)
ik ga volgende week beginnen met inzamelen, @nonna1988.

@lalaya wat fijn dat je zo'n mooie echo had!!!! hopelijk kun je nu alleen nog maar meer gaan genieten.

@annemarie31 ...oeh...dat is dan toch niet voor niets...waar heb je het meeste last van? Pas goed op jezelf, hoor!

Bedankt voor de leuke reacties.

@annemarie31 ow klinkt niet goed. Verder alles oké?

Heb donderdag toch op het nippertje de combi test gedaan. Nekplooi netjes 1,7mm (kan dat, anders cm??) Kijk het nog na. Maandag of verder in de week uitslag van het bloed.
Heb nu ook foto's van voetjes en een handje. Leuk!
Ze zei ook dat de placenta goed lag en om die reden het kindje voor de 20 weken kon gaan voelen. Ben benieuwd.

@Vitanova en lalaya ja verder alles goed gelukkig *^▁^
De baby groeit goed en beweegt zat... gelukkig maar !

Volgens mij is dat prima lalaya ik weet het niet meer..

@VITANOVA bijna echo tijd jeeee hihi

xxxx

@vitanova79 hier gaan de laatste drie weken van inzamelen al weer in.
Gaat zo hard!
Voor je het weet ben je daar ook.

Gister een kinderkamer en wagen gekeken. Aankomend weekend klussen ;)
spannend! Nog steeds geen buikje hihi ben nieuwsgierig wanneer dat bij mij komt.
Merk wel dat sommige broeken wat strakker gaan zitten terwijl ik niet aankom.

Leuk he lalaya rondkijken! Wij afgelopen vrijdag voor het eerst. Heerlijk! Nog niks gekocht maar we weten zo wel wat we willen. Lastig toen we al die kleertjes zagen haha, maar over 3 weken weten we bij de 20 wkn echo zeker wat t wordt ;)
Mijn buikje kwam vanaf week 15 ongeveer trouwens :) daarvoor zaten de broeken inderdaad wel al wat strakker.

Heel leuk! We hebben een optie en mochten we het bestellen en het gaat mis word alles gewoon terug gedraaid zonder extra kosten, zelfs als we het hebben staan en hij/zij word nog verwacht. Helemaal top!
Vanmorgen gebeld voor de combi test. Die was goed! Nu verder genieten en wachten op het buikje. :)

@sollune Moest me ook inhouden bij de kleertjes. Zo leuk. Me voorgenomen om na de 20 weken echo een paar setjes te kopen. Meer voorlopig niet.

Leuk om te lezen jullie ervaringen :)

Hier in afwachting of het deze maand is gelukt , 13 oktober paar dagen ongesteld geweest zoals ik al eerder vertelde was dit niet echt veel. Maar goed zwanger was ik niet had voor de zekerheid toch een test gedaan. 22 oktober kreeg ik wat slijm verlies helder en elastisch paar dagen daarna nog meer, 2 dagen daarna verloor ik paar druppels bloed dacht zelf aan een ovulatiebloeding. Ik heb 3 dagen geleden gedroomd dat ik een innestelingsbloeding had maar dit is helaas in werkelijkheid nog niet gebeurd verder ben ik wel wat moe en had afgelopen weekend opgeblazen gevoel maar kan ook zijn dat ik wat verkeerds gegeten heb en soms uit het niets misselijk maar trekt dan ook weer weg maar verder nog niet echt klachten/sympthomen.
Ik hoop dat het deze maand is gelukt! Maar dat is nog even afwachten

Terug
Bovenaan