Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Pfff spannend he koekie steeds dat wachten! Niet teleurgesteld zijn of conclusies trekken als je geen 'innestelingsbloeding' hebt, dit heeft lang niet iedereen!
Verder is afwachten toch echt het sleutelwoord en lekker je gevoelens hier van je afschrijven. Wanneer moet je precies ongesteld worden? Liefs.

Ja echt zo spannend allemaal ! Ik heb na mijn pilongesteldheid een cyclus gehad van 31 dagen als ik daar vanuit ga zou ik 12 november ongesteld worden dus moet nog weekje wachten. Ik hoor dat heel veel vrouwen hun eisprong voelen , ik heb niet het idee dat ik dit gevoeld heb op slijmverlies na (denk dat ik toen mijn vruchtbare dagen had) voelde jij al meteen iets ? Had je al snel klachten/tekenen Nonna ?

Ik had rond de eisprong wel meer slijmverlies inderdaad, soms een beetje menstruatie-achtige buikkramp maar niet altijd. Mijn eerste zwangerschap werd een miskraam bij 5.5 week, ik heb toen ook niet echt eerder het idee gehad dat ik zwanger was. De tweede zwangerschap wel, in de week voor ik ongesteld moest worden voelde ik me gewoon "anders". Ik kon niet precies beschrijven wat dan. Had ook een heel zwaar gevoel op mijn buik.
Ik vond de laatste week van de cyclus altijd de ergste!!! Lang wachten en je voelt ondertussen van alles (of je wilt van alles voelen). Succes!

Hey koekie! Het is ook allemaal spannend! Ik had net als bij nonna dat zware gevoel... als ik opstond dan zakte dat gevoel als een soort steen bam naar beneden... ik wist meteen van hey dit is anders.. toch durfde ik nog niks te hopen omdat ik al zolang hoopte :--)
De dag dat de test positief was behoort bij het setje gelukkigste dagen van mijn leven!!

Heb geduld, hoe moeilijk ook, dan komt het uiteindelijk goed ;-)

Ik heb geduld wacht rustig af tot volgende week , als ik uit jou verhaal begrijp Nonna had je dus bij je eerste ook niet door dat je zwanger was ? Ik moet zeggen dat ik nog ni heel veel klachten heb (alleen wat ik eerder zei) echt stom zit ook me borsten te checken maar die doen niet pijn en heb ook niet het idee dat ze zijn verandert

We wachten af anders gewoon volgende maand of die maand erna komt uit eindelijk goed

Nee de eerste keer dus niet inderdaad. En of je nou wel of niet iets voelt, wel of geen pijnlijke borsten hebt, het wil echt allemaal niet zoveel zeggen.. pijnlijke borsten kun je ook krijgen van een menstruatie die er aan zit te komen bijvoorbeeld. En andersom zijn er ook zoveel mensen die helemaal geen kwaaltjes hebben, zeker zo vroeg in een zwangerschap zijn er soms gewoon weinig signalen.
Lekker wat afleiding zoeken deze week dan is het zo de 12e!
Liefs

Nee precies dat is waar elke vrouw is anders en het is idd ook nog erg vroeg om iets te voelen , tijdens mijn menstruatie heb ik ook nooit last van mijn borsten dus kan goed zijn tijdens mijn zwangerschap ook niet , ik wacht geduldig af moet veel werken deze week dus heb afleiding !
Liefs

Hoi koekie wat spannend. Hier in het begin nergens last van gehad. Ook geen bloeding van de innesteling of zwaar gevoel. Mijn cyclus was kort dus wist het met 24 dagen al. Wel meer last van mijn borsten twee dagen ervoor. Wat krampende pijn. Nu bijna 14 weken en dat zakt nu een beetje.
Nog 1 weekje geduld dus, spannend hoor. ;)

Terug
Bovenaan