Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ja heel erg spannend allemaal , blij om te horen dat er meerdere hier zijn die in het begin nog niks voelde dan houd ik nog hoop dat ik misschien toch zwanger kan zijn ondanks de weinig klachten :)

Redelijk voor en tijdens de verwachte eisprong (vandaag) geklust. NOD staat op de 22e. Afwachten en ondertussen maar veel afleiding zoeken. Vind die twee weken altijd zo lang duren!

Hey @sollune! Sorry vergeten hier ook te melden lief dat je ernaar vraagt. Echo was gelukkig goed: we hebben het hartje zien kloppen en de groei klopte ook! Dat was een heel mooi kadootje op mijn man zijn verjaardag;-) hoe gaat t met jou/ jullie?

@jdw ja die twee weken duren altijd enorm lang. Sterkte met wachten hopelijk zit er een prijswinnaar tussen de zwemmers;-)

Ohh wauw wat fijn om te zien he! Ben zo blij voor je..
Hier gaat t goed! Tot 16,5 week misselijk geweest ai ai ai. Maar ik voel me nu iedere dag beter en heb ook echt zin om weer dingen te ondernemen. Vandaag 18 weken.
Merk wel dat ik minder honger heb sinds een week. Als ik heb geluncht voel ik me de rest van de dag echt vol. Gister bv om 13u een broodje op en savonds om 21u heb ik mezelf echt gedwongen om nog een salade te eten. Het voelt zo vol allemaal haha en dan kan ik echt niet eten.
Maar drink wel verse sapjes krijg ik toch vitaminen binnen ;)
Ach zal wel tijdelijk zijn komt goed!

Jeetje wat zijn die laatste dagen toch spannend! Ik heb de laaste dagen beetje pijn in mijn onderrug en voel mijn borsten t is niet dat ze heel pijn doen maar als ik ze aanraak voel ik ze wel , normaal voel ik nooit niks in mijn borsten.

Nog ff wachten zit op dag 29 vorige keer begon mijn mentruatie op dag 30 in de avond en dag 31 brak het goed door

Dankje sollune:) gaat al hard bij jou!

@koekie85 SPANNEND..! ik duim voor je.

Terug
Bovenaan