Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Je hebt gelijk Annemarie. Ik moet het ook meer loslaten. Dat ga ik ook echt proberen.
Vannacht schrok ik ineens wakker en dacht ik dat het op mijn matras en tussen mijn benen nat was... Ik dacht dat ik enorm bloedverlies had gehad. Ik ben naar de wc gegaan; Niks!! Mijn benen waren ook helemaal niet nat. Daarna terug in bed het matras nog geinspecteerd; Niks!!
Gek he? Gewoon zo er mee bezig dat ik dingen ga zien/voelen die er niet zijn.

Ik werd wakker om 5.00 om te plassen en kwam niet meer in slaap...
Vandaag zit ik mezelf in de weg zo'n dag van verdorie ik wil het nu gewoon al zeker weten... Niet helemaal 100% lekker voelen en het weer helpt er niet aan mee Pff

Dus ik begrijp je gevoel ik probeer het zo veel mogelijk los te laten ook...

Daarom veel van je af typen hier dan komt het goed!

Xxxxxx

Aahh schatjes geen zorgen hoor.. (Al snap ik het wel, zou ik denk ik ook hebben) inderdaad eerst je nod, dan de eerste weken dan de echo, zoveel om op te wachten en onzekerheid..

Vraagje, pakken jullie tijdens je menstruatie ook gewoon foliumzuur ?
Kvind t wel grappig hoe anders een echte menstruatie is! Kreeg geen buikpijn van te voren (normaal buikpijn, hup naar de wc en daar kwam t, nu onverwachts) en tis ook dunner en meer haha. Ben benieuwd hoe lang t duurt. Mn vriend was ook blij dat t na 28 dagen kwam hihi.

RJAMM inderdaad voor jou nog even doorbijten zeg. Ik heb mn vriend 1x 3 weken niet gezien, pfoe afzien, vind echt knap van je !

Dank jullie wel allemaal!! Jullie steun doet me goed.

Lijkt me wel lastig maar wel goed om er niet te veel bij stil te staan. Proberen echt te genieten.
Ik ben zo blij voor jullie!!!

Liefs Renate

Ik heb me net aangemeld voor moeders voor moeders!
Geeft een goed gevoel...
Nu lekker met mijn speltbammetje en biologische yorkham op de bank voordat ik weer mag werken hihi!

Ik denk dat ik zo even mijn ogen dichtdoe... Vannacht heb ik gedroomd dat ik de echo kreeg en het een tweeling is nouuu dan ben ik benieuwd of dromen toch uitkomen :p

@ sollune
Thanks babe!
Doet me goed te horen...
Ik heb altijd foliumzuur geslikt dat ik na 4,5 nog geen overdosis heb snap ik niet Hahahahaha XD

Wat een deprimerend weer zeg bah!

Liefsss

Oh wat goed. Ik ga opzoeken hoe moeders voor moeders werkt :)
En een tweeling! Haha! Hoe cool zou dat zijn hé.
Ik heb al zo vaak gedroomd dat ik zwanger was, kindje had sinds mn kinderwens sinds een jaar hihi. Zo'n mooie dromen zijn dat.
Haha overdosis. Ik pak t nu denk ik ook maar gewoon.

Ik vind de regen niet erg nu. Zit nog thuis en voel me er ontspannen door, zo van niks moet, lekker filmpje kijken met verse biologische muntthee ;p

Oeww jaloersss ik hou van verse muntthee hihi!
Ja zoek eens op is echt een mooi doel :)

Nog 1.5 uur dan mag ik weer werken... Vanavond vroeg slapen pfff

Ik heb maar twee keer gedroomd dat ik zwanger was en eentje is nu 7 en de andere in de maak hihi

Xxxxxx enjoy je verse muntthee :p

Ow wat grappig.. Heb je het dus onbewust goed gevoeld dat je zwanger was/bent. Hebben jullie al n naam? Die je al heel lang leuk vind en nu nog?
Wij zijn er al uit haha.
Hoeveel dagen in de week werk jij annemarie? Pittige diensten of niet?

Terug
Bovenaan