Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@tuinier ik dacht eerst dat het een trillend spiertje was maar bij de derde keer leek het meer kriebel. Het was ook niet heel aanwezig maar net genoeg om het op te merken. Ben benieuwd of ik het de komende week weer zo voel.

@ukkepuk
Ik zit in mijn laatste jaar voor vz ig het gaat op zich goed alleen moet ik gewoon echt ff doorwerken... dan baal je als je ziek bent dat belemmerd me daarin...ik hoop in juni af te studeren iig :)

@lalaya
cool dat je iets gevoeld hebt! Toeval bestaat niet he Hahaha

@koekie ik had ook niet megaveel klachten in het begin dus maak je niet druk vrouw :)

Ik voel me al iets beter nog ff rustig aan doen dan komt alles goed :)

Liefss

Wat leuk tunier dat je al bijna je 20 weken echo hebt , wil je weten of het een jongen of meisje word ?

Zo te horen is iedereen verkouden hier zal wel te maken hebben met het weer de ene keer is het warm buiten en dan weer koud.
De test van gister heeft mijn onzekerheid weggenomen , ik begin nu ook steeds meer mezelf moe te voelen dus komt allemaal goed wacht rustig af tot 4 december voor mijn eerst afspraak :)

ow ja dat wilde ik je vertellen... ik heb niet schrikken... 15 testen nog gedaan inclusief die digitale omdat ik zo onzeker was...ik heb voor deze spruit een miskraam gehad en iedere keer als mijn symptomen voor mijn gevoel weer weg waren werd ik para...

Oftwel het kan nog veel gekker hahahaha

:p

Die digitale gaf als eerste 2-3 weken aan en een week of 1,5 verder 3+...dat ga voor mij di zekerheid en die steeds donker wordende streepjes... ach ja nu kan ik er om lachen maar ik weet echt precies hoe je je gevoeld hebt!

Oh sorry haha :$ ik zie het nu staan een jongetje ! Je weet al wat het word wist niet dat je dat al voor je 20 weken kon zien.

Ohw Annemarie dan val ik nog mee met mijn 2 keer ;) maar ik snap je wel als je een miskraam hebt gehad dat je er zo mee bezig kunt zijn

Ja dat had er goed ingehakt toen gek genoeg.. ik was echt pas heel kort maar toch...was een fout van het ziekenhuis ook nog vreselijk... niet meer aan denken nu ben ik al weer 24+1 zwanger en gaat alles zover prima :)

Hebben jullie het ook zo koud brrrrr zeg

Terug
Bovenaan