Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hooooi meiden lang gele sorryyfijn weer even bij gelezen! ja ja koekie vanaf week 14 kan het al maar zekerheid geven ze vanaf week 17 geloof ik athans waar ik pret echo heb laten maken was dat wel. spannend hoor je eerste vk afspraak... duurt soms zooooo lang maar als je nu kijkt is het toch al weer snel gegaan! leuk lalaya dat je iets lijkt te voelen. hier een druk ventje, zit mama lekker te plagen door lage schopjes te geven waar ik van moet plassen terwijl mn blaas al leeg is.. bijv snachts enzo hahana wat blaasontstekingen veel last van harde buiken, dus rustig aan. bijna weekend! geniet ervan dames!

Hoihoi

@tuinier bijzonder he dat gevoel heeft je kleine man vaste rituelen om drukker aanwezig te zijn?

@lalaya heb je het nog weer voelen kriebelen of idee?

@Koekie85 spannend eerste bezoek verloskundige! Nog even al lijkt het voor je gevoel nog even te duren;)

@Annemarie31 weer beetje opgeknapt? Waar doe jij de opleiding vig? Best pittig lijkt me ;) om in het laatste deel van school te bevallen en diplomeren;)

Hier een humeur onder nul punt aankomend weekend zullen we weten of we geluk hebben of verder kunnen oefenen. Merk dat wachten me niet zo best afgaat haha te ongeduldig gelukkig weekend werken even zinnen verzetten;)

Liefs

@ukkepuk2015
Ik geloof dat je het zeker in het bezig niet dagelijks hoeft te voelen. Duim duim duim voor jou!
Ik weet ook dat wachten niet mijn sterktste kant was en is. Zelfs nu al ongeduldig voor mijn 20 weken echo en blijf toch wat onrustig of alles goed gaat. Ik denk van wel maar toch.
Tot nog toe nog niemand verteld wanneer de echo is om de rust te bewaren. Iedereen weet wel dat het voor de kerst is. Best spannend allemaal.

Als je een buikje krijgt is dat eerst hoog bij je buik of groeit het boven je schaambeen?
Iedereen zegt dat je een bolletje voelt, maar die voel ik niet...
zucht moest ff klagen.

Nou nog iets gezellig dan. Heb kaartjes om naar een baby shower show te gaan. Echt grappig. Kan je dus prijzen winnen voor de kleine. Kijk er echt naar uit. Lekker uitstapje :)

@missM dat is inderdaad lang geleden. Hoe ver ben je nou ook alweer?

Lalaya dat zie je boven je schaambeen. Komt langzaam een heuveltje buik hihi. Bij mij zag ik t vanaf 16 weken en bij 18 weken ong voelde ik n bolletje en zag dat vooral sochtends als ik wakker werd. Maar laat je niet zo gek maken t is bij iedereen zo anders en dan bij de ene vrij vroeg en de andere weer laat. Ik ben nu bijna 20 weken en voelde en zag gister ons kindje voor t eerst goed bewegen terwijl andere t bij week 14-16 goed voelde en zagen. Maar snap je wel; )

@ukkepuk
ik zit in Eindhoven en ik werk in Budel :)
En jij??

Ja pittig is het nu wel maar meer omdat ik mezelf moet dwingen om verder te gaan niet kwa stof ..

Ach ja komt vast goed...nog steeds ziek ik dacht dat het beter ging niet dus...

@rjamm ik ben nieuwsgierig!! Dinsdag nod nog niet stiekem getest??

Annemarie ik heb de test van de week vast gehad en ook urine opgevangen. Maar daarna niet getest en nu geen behoefte. Heb het idee het heftige gevoel van ja kwijt te zijn. We zullen zien, probeer tot dinsdag af te wachten.

Ik ben morgen 24weken zwanger Lalaya, rn idd van sollune zegt begint boven je schaambeen. Kan ff duren voordat je buik veranderd zeker als en goede buikspieren had of strakke buik. Hoever ben je nu?

Duim voor je rjamm!

Terug
Bovenaan