Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Dank je meiden!!

Jullie heel veel sterkte met alles, lijkt me heel mooi maar ook heel zwaar het zwanger zijn. Je bent toch negen maanden niet helemaal top fit. Maar ja dan krijg je wel iets heel moois voor terug.

Cilliex ook hier vraag ik je even hoe het met jou is? Jou nod was 2 dagen geleden... goed nieuws of helemaal in shock?

Liefs

Hee Annemarie!

Hier nog niks te bekennen..
Had afgelopen woensdag getest, was negatief maar was ook te vroeg denk.
Ik heb nu nog niet getest, wacht denk als het lukt nog 2 dagen af!

Hoe is t met jou? Alweer een beetje opgeknapt?

Liefs

Hey meis!

Ik ben nog niet helemaal opgeknapt dus ook vandaag rustig aan...ik ben nu in de auto aan het wachten tot ik wat kan zien door mijn ramen Hahaha
Zit veel vocht in deze auto terwijl die harstikke nieuw is...
Ik ga naar het ziekenhuis vandaag voor de glucosetest... wish me luck!
Zeg maar dat is verdorie spannend!! Misschien was je te vroeg idd ik denk toch stiekem dat je dan wel zwanger bent... duimen draaien ook voor jou!

Ik kan wat zien dus ik ga er vandoor!

Liefss

Rot is dat hè, zit je helemaal.te verkleumen!
Wij hebben dat ook met onze auto, ook pas n jaar oud.
Is de test meegevallen? Je moet dan toch die vieze drankjes drinken?
Haha ja t is idd spannend! Durf ook niet te testen ben bang dat ik negatief test. Maar we moeten er een keer aan geloven!
Hou je op de hoogte!
Liefs

Ja dat is ook rot vreselijk!
Die test viel mee vond het drankje niet vies...morgen ff bellen voor de uitslag :)
Ahhh morgen ga je dan testen toch??
Je kunt wel langer wachten maar waarom jow als deze negatief zou zijn bel je gewoon de huisarts vraag je om een bloedtest...ze zijn daar niet zo happig op maar je moet het toch zeker weten!

Ik ben benieuwd hihi

Liefs

Gelukkig maar, je heb t weer achter de rug!
Hoop dat de uitslag goed is :).

Vanavond na me werk toch even snel testen gekocht, toen ik thuis was gelijk getest. Negatief

Terug
Bovenaan