Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Pff baal wel joh, gelijk sacherijnig!
Nu maar hopen dat ik snel ongesteld word, en anders nog een keer met ochtend urine testen.
Kunnen helaas niks anders doen dan afwachten.

Liefs

Balen Cilliex! Op welke dag zit je?

@MissM ben nu 16 weken +2. Heb geen goede buikspieren. Heb al wel een klein buikje van mezelf. Heb me er al een beetje bij neer gelegd.
denk hem/haar vandaag weer gevoeld te hebben na het avondeten. Leuk!

Verdorie ik snap het niet waarom je negatief test...heb je wel klachten dat je jezelf zwanger voelt??

Ben wel heel erg moe, veel plassen, vergeet best veel dingen, naar mn vriends idee zijn me borsten ook voller, en heb t gevoel dat me buik opgeblazen is.
Maar je kan jezelf ook wel dingen aanpraten.
Die onzekerheid, gek word je dr van!!

Ja klopt dat is ook zo...toch hoor je vaker dat.mensen pas heeeeel laat positief testen..allee ik ga je niks aanpraten hopelijk weet je binnenkort meer...en ik hoop dat je toch zwanger bent!

Jaa klopt, je hoort t idd heel veel.
Afwachten maar, hou jullie op de hoogte!
Ga nu lekker verder mn serie kijken.
Fijne avond meis!

Liefs

Jammer cilliex dat je nog geen positieve test in handen hebt maar wel klachten hebt. Op hoeveel dagen zit je nu? Ik had dag 34 getest en hij was toen bij mij positief.

Ik had jullie verhalen gelezen maar reageren op mijn telefoon blijkt niet echt te werken was er ff een weekendje tussen uit met m'n mannetje. Mijn borsten lijken met de dag voller te worden , ik had eerst niet echt veel dus begint wel echt op te vallen nu en ben net een speurhond ruik echt zo goed. De vermoeidheid begint bij mij nu ook wel toe te slaan voor de rest niks te klagen afwachtend op de 1e echo hoop dat alles goed is.

Terug
Bovenaan