Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ooooow spannend Cilliex. Ik weet nog goed dat ik dat ook dramatisch vond. Vooral de eerste maanden omdat mijn cyclus toen nog niet op de rit was. Ik voelde ook van alles en iedere dag duurde te lang. Misschien morgenochtend wel een positieve test. Duim voor je!
@RJAMM: hou je `t nog vol? Morgen jouw nod. Fingers crossed!!

Spannend @cilliex! Hopelijk is t inderdaad niet je cyclus die nog van slag is maar blijk je strax toch zwanger...ik duim!

@RJAMM: Samen op nr een spannende dag?! Ik gun het je zo dat dit dan eindelijk jouw maand is!!! X

Vanmorgen ongesteld geworden, op naar de volgende ronde.
Weten nou wel waar we aan toe zijn, wel beetje jammer dat me cyclus iedere ronde iets langer lijkt te duren.

Echt balen cilliex!
Momenteel baal ik ook de suikertest was iets verhoogd...nuchter prikte ze 6,4 en na het drankje 8,4...Pas als je nuchter 7,0 prikt en na het drankje 11 heb je zwangerschapsdiabetes...
Nu zit ik te wachten tot de dieetiste mij binnenroept en die gaat mij waarschijnlijk een dieet meegeven plus glucosecontroles...
Tja alles voor een goed doel...:-(

Liefs

@vitanova hoelaat moest je?? Ik hoop snel wat van je te horen!

Liefss

zo kan echt al weer dagen niet op het forum zo balen!!! kan wel lezen en typen maar hij plaatste hem niet. dus elke keer voor nix :-(maareee balen cilliex en spannend vitanova.
hopelijk heb je er niet te veel last van annemarie...
rjamm al nieuws????

Terug
Bovenaan