Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Dan hoop ik echt dat zulke dromen goede voortekens zijn ;)
Dag 28: niet ongesteld. Gisteren getest, morgen nog maar een keer.

@sollune

Nou alleen een jongensnaam hebben we in principe al naar vind het nog wel leuk verder te kijken haha :p
Meisjesnaam moet bij Jill passen... Ik wil geen a b of j als beginletter voor de volgende dus als jullie iets leuk weten vertel het me!!
Wel graag kort en krachtig en geen pestnamen haha

@ tuinier
Spannend! Nog negatief de test!!?
Komt misschien goed jow ik duim
Ja die dromen zijn dan handig en idd toevallig... Ik ben ook een druktemaker waardoor ik vaak in mijn dromen tot verklaring kom tot dingen :)

Gisteren nog negatief ja. Ik zit ook te kloten met m`n nod.. weet niet precies wanneer die is doordat ik geen regelmatige cyclus heb. Dit is nu m`n 3e cyclus: 1e was 40 dagen, 2e was 32 dagen en nu.......? Vandaag nod is gebaseerd op 28 dagen.

Jill en Lynn ?

He meiden...moeders voor moeders goed man! ene nog een extra bevestiging want dan doen ze ook n test hihi... blijft spannend!
spannend tuinier, ja lastig als je je nod niet kent. Had ik bij de eerste ook en na veel negatieve testen het lekker laten gaan met het gevolg dat ik al bijna 7 weken zwanger was toen ik positief testte.
mn collega (zwanger 25 wk, vorige keer miskraam gehad) zei juist dat action testen heel goed zijn, zij had al voor haar nod getest ermee... Nouja ieder geval verschillend misschien.
Ik heb vandaag menstruatie klachten dus bennieuwd wat mn lichaam gaat doen deze week!
ohh munt thee zoooo lekker!Ik ben nog aan het werk maar heb ff geen zin meer en ga zo naar huis dus dacht jullie ff stalken haha!
Meisjenaam tja... wij hebben wel een meisjes naam nog van onze eerste zwangerschap, die spookt nog door mn hoofd ook een tweede jongens naam hadden we, maar zal zelf beslissen denk ik als ik de baby gezien zou hebben. gevoels kwestie.Wat leuk bij Jill past? idd een leuke korte naam en met 2 achterletters wel leuk ja zoals Lynn. Vind Tess ook erg leuk. IK vind zelf Fenna/Fenne erg leuk maar iemand uit mn sportteam heeft een dochter va 3 die zo heet Fenna dan, zit me dan toch een beetje tegen.
xxx

Tuinier ik zou even van 35 dagen uitgaan. 28 dagen is na 2 lange cyclussen niet heel reeel. Test volgende pas nog een keer.

Goed van je dat je je hebt aangemeld Annemarie!!
Bizar trouwens ook van die dromen he... Dat het allebei de keren ook nog echt zo was! Dat belooft nog wat haha nu je gedroomd hebt over een tweeling!
En voor Tuinier en Missm deze week dus een spannende week... Ik weet hoe het voelt ladies.. Ik hoop voor jullie op goed nieuws (ik kan het niet vaak genoeg zeggen). Missm ik had ook al een paar dagen van tevoren het gevoel dat mijn menstruatie er aan zit te komen. En nu nog zo af en toe dat gevoel in mijn buik. Kan er dus ook gewoon bij horen!
Ennuh namen.. Tsja we hebben het er natuurlijk wel eens over gehad maar er is nog niks definitief. Daar gaan we later nog goed over na denken. Er zijn al wat mooie namen genoemd voor je Annemarie!

Hèhè ik ben thuis!
Ik ben even goed gaan lezen en inderdaad bedankt voor de leuke tips en namen hihi!
@sollune
Ik was vergeten te vertellen of ik pittige diensten had en hoeveel ik werk... Ik werk op papier 24 uur per week maar meestal heb ik wat overuren na een periode... Wij werken met periodes en die zijn vier weken lang zo word ik ook betaald dat is super fijn!

Verder kwa diensten ik denk dat een verpleeghuis veel en veel zwaarder is dan wat wij doen, alhoewel er nu steeds zwaardere situaties thuis moeten blijven van premier rutten en wij het dus automatisch ook zwaar gaan krijgen...

Als ik een ochtenddienst heb ben ik vaak al klaar om elf uur dus ik klaag niet hihi
:)

Ik ga de namen iig ff allemaal op een papiertje schrijven :-D

Wel grappig dat jullie allemaal meisjes namen zeggen hahahaha

@nonna1988
Sow idd dat zou wat zijn een tweeling maar dat zou ik niet erg vinden ik zou er als het mij gegund is graag nog twee bij willen...

Ja dat moeders voor moeders moest ik gewoon doen voor alle dames die niet zomaar zwanger kunnen worden waar ik er een van ben...

Zal ik jullie toch nog iets vertellen!?
Weten jullie die verhalen nog van mijn vervelende buurvrouw?
Ze heeft gisteren een echo gehad omdat ze alletwee maanden niet ongesteld werd... Dus ze verteld tegen mij wat ze gezien had maar die echoscopist wilde haar niet vertellen hoe of wat... Ik zei meteen dat klinkt als pcos...
En vanochtend kreeg ze de uitslag... PCOS!
Nou toen dacht ik wel van God daar sta je dan met je grote mond dat je zo zwanger bent en zelfs al babykamer en kinderwagen gekocht hebt!

Ze is helemaal in zak en as... En dat had ik haar nu ook niet gegund maar toch kan ik niet vaak genoeg zeggen je krijgt een kind je neemt ze niet...

Oh van je buurvrouw jeetje.. Wat je zegt je gunt t niemand maar snap je gevoel wel een klein beetje hoor...

Oe namen, zo lastig voor n ander! Kweet niet in welke richting ik moet denken voor je. Misschien als je paar jongens en meisjes namen noemt die je leuk vindt kan ik er zo een paar opnoemen ;)

Terug
Bovenaan