Hèhè ik ben thuis!
Ik ben even goed gaan lezen en inderdaad bedankt voor de leuke tips en namen hihi!
@sollune
Ik was vergeten te vertellen of ik pittige diensten had en hoeveel ik werk... Ik werk op papier 24 uur per week maar meestal heb ik wat overuren na een periode... Wij werken met periodes en die zijn vier weken lang zo word ik ook betaald dat is super fijn!
Verder kwa diensten ik denk dat een verpleeghuis veel en veel zwaarder is dan wat wij doen, alhoewel er nu steeds zwaardere situaties thuis moeten blijven van premier rutten en wij het dus automatisch ook zwaar gaan krijgen...
Als ik een ochtenddienst heb ben ik vaak al klaar om elf uur dus ik klaag niet hihi
Ik ga de namen iig ff allemaal op een papiertje schrijven :-D
Wel grappig dat jullie allemaal meisjes namen zeggen hahahaha
@nonna1988
Sow idd dat zou wat zijn een tweeling maar dat zou ik niet erg vinden ik zou er als het mij gegund is graag nog twee bij willen...
Ja dat moeders voor moeders moest ik gewoon doen voor alle dames die niet zomaar zwanger kunnen worden waar ik er een van ben...
Zal ik jullie toch nog iets vertellen!?
Weten jullie die verhalen nog van mijn vervelende buurvrouw?
Ze heeft gisteren een echo gehad omdat ze alletwee maanden niet ongesteld werd... Dus ze verteld tegen mij wat ze gezien had maar die echoscopist wilde haar niet vertellen hoe of wat... Ik zei meteen dat klinkt als pcos...
En vanochtend kreeg ze de uitslag... PCOS!
Nou toen dacht ik wel van God daar sta je dan met je grote mond dat je zo zwanger bent en zelfs al babykamer en kinderwagen gekocht hebt!
Ze is helemaal in zak en as... En dat had ik haar nu ook niet gegund maar toch kan ik niet vaak genoeg zeggen je krijgt een kind je neemt ze niet...