He meiden...moeders voor moeders goed man! ene nog een extra bevestiging want dan doen ze ook n test hihi... blijft spannend!
spannend tuinier, ja lastig als je je nod niet kent. Had ik bij de eerste ook en na veel negatieve testen het lekker laten gaan met het gevolg dat ik al bijna 7 weken zwanger was toen ik positief testte.
mn collega (zwanger 25 wk, vorige keer miskraam gehad) zei juist dat action testen heel goed zijn, zij had al voor haar nod getest ermee... Nouja ieder geval verschillend misschien.
Ik heb vandaag menstruatie klachten dus bennieuwd wat mn lichaam gaat doen deze week!
ohh munt thee zoooo lekker!Ik ben nog aan het werk maar heb ff geen zin meer en ga zo naar huis dus dacht jullie ff stalken haha!
Meisjenaam tja... wij hebben wel een meisjes naam nog van onze eerste zwangerschap, die spookt nog door mn hoofd ook een tweede jongens naam hadden we, maar zal zelf beslissen denk ik als ik de baby gezien zou hebben. gevoels kwestie.Wat leuk bij Jill past? idd een leuke korte naam en met 2 achterletters wel leuk ja zoals Lynn. Vind Tess ook erg leuk. IK vind zelf Fenna/Fenne erg leuk maar iemand uit mn sportteam heeft een dochter va 3 die zo heet Fenna dan, zit me dan toch een beetje tegen.
xxx