Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Nee mism ik voel verder niks alleen de eventuele gevolgen wordt ik droevig van...morgen naar de gynaecoloog en dan zal de rest wel besproken worden...schijnt dat die kleine tegen de hoogste lijn van de groeicurve aan zit te hikken...ze raakt hem nog niet maar door nu preventief op te letten proberen ze dat ook zo te houden..

Jammer dat ze dat niet meteen bij de 20 weken echo gezegd hebben had ik die stukken chocolade laten staan de afgelopen weken hahahahaha

Liefss

Og balen annemarie!:-( maar er is nog geen man overboord toch?

Hier alleen maar goed nws na de echo!! We waren om 15:15 aan de beurt. We konden de kleine een beetje zien bewegen en t is magisch om dat hartslagje te horen;-) Ben 3 dagen vooruit gezet qua uitgerekende datum. Was erna druk ivm afspraak en ben nu nog helemaal hyper van t goede nieuws...v.a. nu ga ik vooral proberen te genietent

Oh geweldig vitanova! Super fijn. Snap je hyper hadden wij ook bij iedere echo weer haha! En gister extreem bij de 20 weken echo in t ziekenhuis. We hoorde dat alles er goed uit zag en dat we een meisje krijgen :) echt bijzonder gevoel t geslacht weten dus meteen kleertjes gaan halen nu voelt t nog echter allemaal : )
Genietze vitanova!

Yessss vitanova ik ben zo blij voor je!!!
Een dikke knuffel en gefeliciflappert!
:)

Ja geen man overboord dat niet... je verhoogd alleen met 50% de kans dat je op latere leeftijd diabetes krijgt type 2 en dat vind ik een rotidee...maar goed na de bevalling meteen extra goed opletten om nu eens echt een kilo of 25/30 eraf te krijgen dan ben ik al een heel eind...

En anders zeur ik om een operatie misschien is dat dan de oplossing...al ben ik daar fel op tegen! Eerst zelf maar eens proberen...

@sollune jeeee een meisje! Keileuk! Fijn dat alles goed is xxxxxx

Liefss

fijn dat je echo goed was vitanova ene sollune joehoeee meisje en een goede 20w echo! top meid!

Bedankt voor jullie lieve reacties:)
En oooh Sollune, wat een geweldig fijn nieuws!!! Sorry ik was kwijt dat jij gisteren ook een heel spannende dag had!!! We gaan lekker verder genieten! Xx

Sorry annemarie, het was niet lullig of bagatelliserend bedoeld maar dat weet je denk ik wel;-) Natuurlijk moet je op gaan passen maar je kunt er dus nog wat aan doen, probeerde ik te zeggen. Succes en geniet ze allemaal! Xx

@sollune wat leuk een meisje!
@vitanova79 leuk he om het te zien.

Voor mijn gevoel is dan van week 12 tot week 20 wel weer lang wachten. Nog 3 weken. Dan weten wij het ook.

Nu de afgelopen dagen wat meer plopjes in mijn buik. Blijft leuk om wat te voelen.

Terug
Bovenaan