Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Cilliex balen zeg :( volgende maand is het raak mooi kerst cadeau.
Sollune: , gefeliciteerd wat leuk een meisje goed nieuws dat alles goed was.
Vitanova: leuk dat je het hardje hebt kunnen horen leuk ! :)
Annemarie: vervelend nieuws hopelijk komt alles goed pas goed op jezelf.
Lalaya : wat leuk dat je plopjes voelt lijkt me ook echt bijzonder maar dat duurt bij mij nog even haha maar eerst mijn eerste afspraak volgende week afwachten of ik het hardje kan zien en alles goed is erg spannend!

@cilliex balen voor jou. Misschien kun je nu even extra genieten van iets wat je anders niet meer had gemogen: ga bijv nog ff de sauna in als je daarvan houdt, of eet sushi als je dat lekker vindt....hopelijk krijgt volgende maand voor jullie en voor @RJAMM en @jdw een extra feestelijk tintje

Hoihoi

@Cilliex wat vervelend:( toch weer hoop en zo balen...

@Annemarie31 wat spannend sta je nu ook onder extra controle? Lijkt me best een vervelende situatie :( ik volg de opleiding in Zwolle:)

@sollune wat leuk!! Al veel geshopt?

@Vitanova bijzonder he!

@Koekie85 kijk je al uit naar volgende week? Best spannend!!

Hier weer ongesteld geworden ;) mijn chagrijnig humeur toch goed geweest haha

Liefs

Vervelend Annemarie! Hopelijk blijft t allemaal normaal en valt t een beetje mee. Heel de tijd Letten op wat je wel en niet mag eten lijkt me flink vervelend!!

@vitanova fijn dat je zo'n mooie echo heb gehad! Word nou allemaal echt echt hè! Lekker van genieten!

@sollune super leuk een meisje!! Gefeliciteerd! En wat heerlijk dat alles goed was!! Allemaal roze spulletjes shoppen! Have fun! ߘ㍊
Hier natuurlijk nog steeds gezellig de rode vlag.
Lekker sacherijnig en niet lekker in me vel.
Ga nou t weekend maar heerlijk genieten van een wit wijntje!
Was gister wel even ja vervelend wil ik niet zeggen maar me schoonzusje ging vertellen aan n aantal fam leden dat ze zwanger is.
Baalde soort van een beetje, zo stom en kinderachtig.
Want ben er superblij mee dat we weer een kleintje in de fam krijgen!
Ach af en toe ben ik gewoon een stomme doos.

Liefs

Sorry meiden als ik iemand vergeten ben, moet zoveel terug lezen dat ik t allemaal eff niet kan onthouden. Is ook best lastig met me telefoon!

Wow ik kon ff niet inloggen met mijn telefoon maar hier ben ik!

@ vitanova och meisje nee jow je kwam zeker niet bagatalliserend over ben je gek :)
Ik ben nu voor de tweede dag op rij aan het letten op de verdeling van koolhydraten en ik moet zeggen het valt enigszins mee...hopelijk blijft het zo...ik heb net gesproken met mijn verpleegkundige collega's over de geprikte waardes van vandaag tot dusver en die zeiden dat het nette waardea zijn.

Tuurlijk is het lastig in sommige gevallen als je overal op moet letten maar als ik het nu op die manier zonder insuline op peil kan houden vind ik dat ik toch echt in mijn achterhoofd moet houden dat straks na de zwangerschap alles weer oke is (hoop ik) en dat ik dit doe voor de gezondheid van kleine malutje :)

Lief dat jullie zo meeleven dat maakt het een stukkie dragelijker!!

@cilliex en @ukkepuk nou hopelijk is de rode vlag snel voorbij en jaaaa ga sushi eten!! Damn ik wil dat ook!! 4 december ga ik uit eten met een paar meiden dan ga ik wel wat lekkere dingetjes eten hoor en vega sushi hahaha

@lalaya cool dat je de kleine al voelt! Leuk jow :)

Dames morgen om 6 uur eruit en ik heb een drukke pittige route...hopelijk overleef ik dat..
Dus ik ga nog heel even relaxen en dan naar bedje toe :)

Liefs xxx

@ ukkepuk ja ik kijk erg uit naar de eerste afspraak , ik vind het ook wel erg spannend hoop dat ik het hartje kan zien/horen ik zou dan 8,5 week zijn had gelezen dat en dan wel zou kunnen.

hallo hallo:)

haaha @Annemarie31 je mag van mij alle sushi eten:) (nu natuurlijk net even niet :p) ben er niet dol op:) maar we gaan op naar de kerst;) en hopelijk een spetterend oud en nieuw (heb ik even mazzel met een late dienst) Trek jij het met werken en leren? Zit je in extramuraal?

@Koekie85 spannend! nog een paar dagen;)

Fijne week dames

liefs

Terug
Bovenaan