Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Koekie komt vast goed :) mijn eerste echo was met 8 wkn 5 dgn en we konden t hartje prachtig zien ;)

Helaas slecht nieuws hier , ik ben vanaf gisteren bloed gaan verliezen. Ik had in de ochtend gebeld met vk en die avond nog een inwendige echo gehad daarop was geen hartje te zien omdat ik volgens haar nog maar 7 weken ben en het vruchtje heel klein is en lijkt op iemand die 6 weken is. De kans is dus groot op een miskraam. Vandaag ook weer bloed verloren dus denk dat dit de miskraam ook is helaas! Maandag heb ik een echo om het na te kijken maar eigenlijk weet ik het al.

Hayy ukkepuk!
Ja ik zit in extramutaal, moet wel zeggen dat ik de combi werken leren prima trok maar nu ik zwanger ben wat minder pfff
Ff er hard aan trekken..

@koekie85...
Wel potverdorie!! Dat meen je niet jow :-(
Meisje wat ontzettend balen dit!! Ik leef met je mee ik weet helaas hoe het is...
Kop op misschien klopt er maandag toch nog een hartje hoop ik voor jou...een ding je kunt zwanger worden dat is al een fijn idee...neemt niet weg dat je dit tot een leuk einde had willen brengen hoe klein ook het is je kindje die zo ontzettend welkom was...

Dikke knuffel

Oh @koekie85 wat ontzettend spannend en vervelend!:-( Ik leef heel erg met je mee en duim dat t toch goed mag gaan. Heel veel sterkte en een dikke digitale knuffel.

Ach nee koekie. Wat ontzettend sneu voor jullie zeg! Ik hoop voor jullie toch stiekum op goed nieuws.

Helaas heb ik net het vruchtje verloren , vk is hier net thuis geweest om het te checken en het was idd een miskraam helaas !
Dankjewel allemaal voor jullie steun doet me goed

Oh wat naar dat t dit keer niet zo mocht zijn. Heel veel sterkte en succes gewenst om dit verlies een plekje te geven.

Koekie meis wat naar voor je zeg.. Ik wens jullie veel sterkte.. veel liefs

Terug
Bovenaan