Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@Koekie85 wat ontzettend naar! Lijkt me heel heftig wanneer je dit overkomt! Heel veel sterkte en dikke knuffel

Bedankt allemaal voor jullie steun. Het is allemaal nog heel onwerkelijk , kan het niet geloven waarom dit ons moest gebeuren. Ik ben momenteel ook niet aan het werk omdat redelijk wat bloed verlies. Merk ook dat te lang staan een enorme druk op mijn buik geeft.

Sta jezelf t verdriet toe @koekie85 en neem tijd en rust voor je/ julliezelf. Ik wens je een snel en goed herstel zodat jullie hopelijk gauw de blik weer op vooruit kunnen hebben.

Ow koekie wat vervelend. Doe het rustig aan en hopelijk gaat de volgende keer beter.

Rjamm, cilliex en ukkepuk Ik duim voor jullie deze ronde.

Lang niet kunnen posten op het forum, nu ineens toch weer wel. Wel steeds alles meegelezen en meegeleefd. Hoe gaat het nu met jullie allemaal?
Vitanova Hoe voel je je? En lalaya je voelt je kindje al bewegen lees ik, super fijn gevoel hè?

Hier gaat alles goed hoor! Afgelopen weekend jarig geweest dus gezellig gevierd met familie en vrienden! Gister gezellig de kerstboom neergezet. Me dochter helemaal trots dat ze meegeholpen had zo leuk! Daarna lekker wezen kerstshoppen in Duiven en savonds lekker uit eten gegaan.
Ben er eerlijk gezegd vrij weinig mee bezig! Gewoon heerlijk aan t genieten van alles. En zie wel hoe t gaat allemaal! :) is toch t beste!
Hoe is t met jou nonna?

Terug
Bovenaan