Heyyy vitanova, herkenbaar dat lichte slapen! Dat heb ik ook en moet er tegenwoordig ook nog minstens 2 keer uit om te plassen haha! Tja er gebeurt toch echt een hoop in je lichaam hè!
Lieve koekie fijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost en je daar dus niet verder bij geholpen hoeft te worden. Na mijn miskraam in maart ben ik er wel meteen weer voor gegaan. Ik wilde het nog meer dan ooit, en ik wist nu dat het wel mogelijk was om zwanger te worden! Ik had 2 weken na mijn miskraam een eisprong en Nog eens 2 weken later mijn menstruatie. 4 maanden na de miskraam ben ik opnieuw zwanger geraakt. Ik wens je veel sterkte en dat het maar gauw zo mag zijn voor jullie.
Maandag onze kleine man op 3d gezien, wat een leuke ervaring! Ze kon zien dat hij al wat haar had. Hij woog ongeveer 1100 gram en qua groei is hij een mooie gemiddelde baby.
Vanaf deze week ben ik wel 50% in de ziektewet, vanwege bekkenpijn maar ook gewoon vermoeidheid. Het fulltime werken in de kinderopvang werd me wat te zwaar. Nog 6.5 week tot mijn verlof. Aftellen dus!