Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Oh wat erg Koekie. Heel veel sterkte. Neem je tijd. I know how you feel.

Ohhh koekie... Dikke knuf!
Ik kon ook niet mee schrijven ff maar nu weer wel!
Fijn dat je zon leuk weekend had cillex, en dat je er niet zo mee bezig ben, lekker genieten van je leven en dan komt t vanzelf. Hoe oud was je dochtertje ook al weer?

Wij hebben donderdag de 3D echo.... Spannend hahahah
Werk nu 25% dus even kijken hoe dat gaat.

Succes deze ronde lieve dames....

Wat stom en egoïstisch van me. Had niet verder gekeken dan mn neus lang was.

Heel veel sterkte koekie! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt en t een plekje kan geven.

Mn dochtertje is 4.
Leuk hoor zo'n echo, lijkt me heel bijz om al zoveel van je kindje te zien!
Werkse vandaag!

Geeft niks cilliex je bent niet egoïstisch hoor!

Ik heb gisteren nog een echo gehad om te kijken of alles vanzelf eruit is gekomen dit was gelukkig het geval! Het is een heftige week geweest maar kan het nu wel een plekje geven na de echo van gisteren.
Voor degene die ook wel eens een miskraam hebben gehad wanneer zijn jullie weer begonnen met opnieuw proberen zwanger te worden? Hebben jullie eerst een menstruatie afgewacht ?

Nogmaals bedankt allemaal voor jullie steun !

Koekie85
Ik heb moeten stoppen een maandje na mijn miskraam van het ziekenhuis..maar dat is bij jou anders ik zou gewoon lekker doorgaan meissie!

Het heeft precies 6 maanden geduurd bij mij voordat ik weer zwanger werd maar ook dat is erg verschillend per persoon :)

Ik zal aan je denken!!

Cilliex succes de komende ronde!

Liefs

Hey nonna, ik voel me goed, dankje:) Ik slaap licht, word tegenwoordig vaak tussen 4:15 en 4:45 wakker en kom dan soms niet meer in slaap. Behalve erg moe ben ik continu licht dizzy en ik heb meer spontane bloedneuzen (had ik altijd al maar nu echt een stuk vaker).

Fijn, dat t er vanzelf goed uit is gekomen, @koekie85 en dat je mentaal al zo ver bent:)
Wij hebben na de miskraam niet eerst mijn menstruatie afgewacht. Ik voelde me goed. Later bleek -aangezien mijn menstruatie langer dan verwacht uitbleef - dat mijn lijf nog niet zo ver was als ik dacht en kreeg ik door de gyn een 10-daagse pillenkuur voorgeschreven. Vervolgens raakte ik de 2e cyclus zwanger. Ik hoop dat t bij jullie ook weer gauw raak mag zijn. Succes!
al

Heyyy vitanova, herkenbaar dat lichte slapen! Dat heb ik ook en moet er tegenwoordig ook nog minstens 2 keer uit om te plassen haha! Tja er gebeurt toch echt een hoop in je lichaam hè!
Lieve koekie fijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost en je daar dus niet verder bij geholpen hoeft te worden. Na mijn miskraam in maart ben ik er wel meteen weer voor gegaan. Ik wilde het nog meer dan ooit, en ik wist nu dat het wel mogelijk was om zwanger te worden! Ik had 2 weken na mijn miskraam een eisprong en Nog eens 2 weken later mijn menstruatie. 4 maanden na de miskraam ben ik opnieuw zwanger geraakt. Ik wens je veel sterkte en dat het maar gauw zo mag zijn voor jullie.

Maandag onze kleine man op 3d gezien, wat een leuke ervaring! Ze kon zien dat hij al wat haar had. Hij woog ongeveer 1100 gram en qua groei is hij een mooie gemiddelde baby.
Vanaf deze week ben ik wel 50% in de ziektewet, vanwege bekkenpijn maar ook gewoon vermoeidheid. Het fulltime werken in de kinderopvang werd me wat te zwaar. Nog 6.5 week tot mijn verlof. Aftellen dus!

Hey vitanova!

Fijn om te lezen dat het goed gaat met jou :)
Hier nu 90% in de ziektewet..ik ben compleet gesloopt en ook mijn bekken zeggen nu tot hier en niet verder...

Hebben jullie al een Beetje zin in kerst???

Ik wel kan ik weer janken om alle mooie lichtjes en films etc Hahaha
Ow vannacht ben ik 4 x eruit gemoeten om te plassen...pfff

Fijne dag allemaal
Xxxxx

Terug
Bovenaan