Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ha dames,

Ik heb ook zin in de kerst. Moet vitamine D halen die is 35 ipv over de 50. Schijnt niet heel erg te zijn, maar moet wel een receptje halen. Verder alle bloeduitslagen goed. Ze waren door omstandigheden het vergeten te testen bij 12 weken.
Volgende week ergens mijn 20 weken echo. Begin hem nu wel te knijpen. Als ik er aan denk word ik al emotioneel. Heb er zoveel zin in. Ik voel ons kindje al dagelijks. Echt het blijft bijzonder (zal het in later stadium wel vervloeken hihi).

Dames die voor de volgende ronde gaan, succes en ik duim voor jullie.

Nonna ik kijk ook uit naar de 3d echo. Wij gaan ongeveer in week 23/24.

Annemarie sterkte met je bekken!

Dankjewel @Nonna1988. Lijkt me heel gaaf een 3d echo! Kun je het een beetje volhouden?

@Annemarie31 hoe gaat het? Trek je het een beetje? Las dat je nu grotendeels in de ziektewet zit lijkt me best heftig!

@Koekie85 hoe voel je je? Zijn rare weken geweest voor jullie! Dubbel..

@lalaya spannend 20 weken echo! Wanneer mogen jullie?

@vitanova79 wat vervelend van de bloedneuzen :( das niet fijn!

@missm spannend morgen! Veel plezier!!

Woensdag 9:45
Eerst hoopte ik op een meisje, maar nu eenmaal wat verder in mijn zwangerschap maakt het me niet meer uit. Gek hoor ;)
Ik zie het wel...

Wat leuk nonna dat je de kleine op de 3d echo hebt gezien lijkt mij ook erg bijzonder.
Spannend lalaya dat je volgende week de 20 weken echo hebt :)
Annemarie dat is vervelend dat je voor 90% in de ziektewet zit , pas goed op jezelf en de kleine

Hier gaat het verder wel goed , ik heb het een plekje kunnen geven. @ ukkepuk het was idd een rare en heftige week vorige week maar de kinderwens is nu nog veel groter geworden daarom hebben we besloten om het deze maand toch weer te proberen ik verwacht niet dat het meteen weer lukt maar proberen kunnen we Altijd toch ;)

Ik had nog even een vraagje , ik las op internet dat het hcg hormoon nog wel even in je lichaam kan blijven daarom heb ik vanmorgen een goedkope action test gedaan en die gaf licht positief aan dus volgens de test ben ik nog zwanger dat is natuurlijk niet zo. Heeft iemand hier ervaring mee?? niet dat ik eind deze maand test en we denken dat we zwanger zijn maar dat niet blijkt te zijn doordat het hormoon van mijn vorige zwangerschap nog aanwezig is.

Koekie, ik kreeg toendertijd van de huisarts de tip 2 weken na de miskraam nog eens te testen. Volgens mij moet het hormoon dan een heel eind uit je lichaam zijn. Liefs

Hoi ukkepuk,

Was erg leuk inderdaad! Een aanrader mits je niet teveel betaalt vind ik. Ik hoorde al bedragen van 85 euro, dat vind ik wel een beetje te gek hoor.
Maar leuk om al een beetje te kunnen zien hoe hij er uit ziet. En ook hoe hij ligt, zo werd ik bevestigd in wat ik al dacht te voelen.

Verder nu wel vol te houden hoor, zo met die halve dagen werken. Toch nog steeds wel echt bekkenpijn. Ik doe iedere middag een dutje en dan slaap ik eigenlijk een stuk vaster dan 's nachts.
Morgen even bij de verloskundige vragen of zij nog een goede behandeling weet voor die bekken. Ben al bij een cesartherapeut geweest maar de houdingstechnieken ken ik nu wel zo'n beetje heb ik het idee.

Hoe is het met jou ukkepuk?

Hey Lieve koekie
Wat een gedoe he... ik leef met je mee meis...

Hier ben ik inmiddels 100% ziek thuis...het ging echt niet meer...dus ik hoop nu de rust terug te vinden..
Gisteren een goed gesprek gehad met mijn verloskundige, ik was weer 2 kg afgevallen dat betekent nu ik 27 wk en 1 dg zwanger ben ik pas 2,5 kg ben aangekomen... op dat gebied doe ik het prima (zal ook met het dieet te maken hebben denk ik zo)

Hartje was verder goed en de bloeddruk ook...maar toch het dringende advies nu te gaan stoppen...ik heb zoveel stress van het moeten dat is niet goed voor de kleine meid.

Hoe gaat het verder met onze zwangere ladies? Vast goed denk ik??

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan