Hm...ik heb ook gedoe met berichtjes sturen:-( soms lukt t wel en soms niet.
Ik had na mn eerdere berichtje nog willen sturen:
Mijn echo voor de combitest (9 dec) was gelukkig alvast goed!!!! Nekplooi was 1,5 mm. 'T wachten is nu op de telefonische uitslag (ma/ di). De kleine lag er mooi voor en bewoog rustig met armpjes en beentjes.We konden heel duidelijk zien waar de ogen en t neusje zaten. De placenta ligt aan de achterkant van mijn baarmoeder dus de verwachting is dat ik onze kleine al redelijk vroeg kan voelen
In reactie op de rest voor zo ver t me nu ff bijstaat (sorry ik heb t ff niet allemaal meer van iedereen paraat en heb nu niet heel veel tijd om alles terug te lezen...)
@nonna1988 ik wil wel geloven dat t te pittig is als je zo'n last hebt van je bekken en je in de kinderopvang zit....goed om dan nu 50% te werken want goed op jezelf en de kleine man passen staat nu echt voorop! Zo'n 3d echo lijkt me heel bijzonder! Sterkte met de klachten en t werk en voor t overige: geniet!!
@annemarie31 poeh zeg maar goed dat je inderdaad nu dan de rust krijgt die je kennelijk echt al nodig hebt. Ik ben ook heel benieuwd of dit consequenties heeft voor je opleiding en hoe het met je dieet gaat.
@MissM: lijkt mij best een uitdaging zwanger zijn met al eentje van 4 jr in huis. hoe is t bij jou met je rug en bekken en verder?
Hoeveel weken zijn jullie drieen nu? Ik zit inmiddels in mijn 13e week.
@koekie85 ik herken me helemaal in wat jij schrijft over t feit dat jullie kinderwens nu na de miskraam alleen maar nog sterker is en dat jullie t zsm weer opnieuw willen proberen. Wij wilden ook echt geen ronde onnodig missen. Het verbaasde mijzelf destijds hoe snel ik er dus mentaal eigenlijk wel overheen was. Fijn dat t bij jou ook zo gaat

Misschien overbodig of een beetje raar om te zeggen maar net als met je cyclus kan het wel handig zijn om nu voor jezelf reen beetje bij te houden hoe je lijf zich gedraagt (bloedingen/ bruine afscheiding, veel/ weinig). Kan handig zijn in t geval dat je toch nog bij de gyn mocht belanden (hopelijk is dat niet nodig!!!).
@RJAMM je bent in mijn gedachten, meid. Je man is zeker al weer ff weg of niet? Wanneer zien jullie elkaar weer? Zijn jullie intussen misschien al samen toe aan een volgende stap? Sterkte en een dikke knuffel voor jou!
Ook voor de andere dames die proberen zwanger te worden heel veel succes deze ronde!