Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

thnx ukkepuk was erg leuk. Leuk cillex mijn oudste is bijna 4. wordt toch zwaar he dames dat werken en zwanger zijn. pffff hahaha maar we klagen niet en hopen natuurlijk dat de rest ook snel zwanger is. koekie fijn dat het vanzelf gegaan is, als jullie er weer klaar voor zijn zou ik er gewoon voor gaan, alleen is dan testen lastig als je jniet precies je cyclus weet.
ik heb helemaal niet gevraagd hoe groot hij nu is nonna,,, had wel leuk geweest haha. ze zei dat ze op deze leeftijd nog geen haar hebben, maar jij ben iets verder natuurlijk dus misschien groeit dat dan deze periode.
spannend Lalaya... nog ff geduld!
ene de rest die ik vergeet.... sorry zwangerschapsdementie :p

Hoi dames, vandaag op controle geweest bij de vk en zoals ookal te zien op de 3d echo ligt mijn kleine man in een stuit.. Wat met 28 weken nog niet meteen hoeft te betekenen dat hij ook zo blijft liggen. Bij 30 weken weer een echo, mocht hij dan nog in een stuit liggen bij 35 weken weer een echo. Mocht hij dan nog steeds niet gedraaid zijn gaan ze hem proberen te draaien. Ben er toch vandaag in mijn hoofd veel mee bezig. Heb gezocht naar ervaringen van het draaien, en ook over het bevallen van een kindje in stuitligging. Ach ja we zien het wel. Ik zelf ben trouwens ook in stuit geboren.
Iemand ervaring met een stuitbevalling toevallig? Liefs.

Hoihoi:)

@lalaya willen jullie weten wat het wordt? (kan niet verder terug met telefoon heeft kuren grr)

@Koekie85 wij duimen volop voor jullie dat het geluk aan jullie zijde mag zijn;)

@Nonna1988 dat klopt met de pretecho, kan me herinneren dat wij een kortingsbon kregen omdat wij de 20 weken echo bij hun hadden maar dan betaalden wij geloof ik 90 euro vond ik aardig wat geld;) Hier zijn we weer in de wachtende periode, ik ben er nu minder mee bezig dan vorige maand. Er gebeurd veel op mijn werk, veel veranderingen op korte termijn wat voor veel onrust op de werkvloer creeërt;) hoef je iig niet je tijd de doden haha merk dat ik iets kriebeliger wordt en futloos ben;) Heb jij veel kwaaltjes met je zwangerschap?

@Annemarie31 lijkt me best heftig nu volledig thuis. Vond je dat niet heftig? Kun je je opleiding nu verder afmaken of heb je een stukje verlenging? Hoe gaat het met je dieet lijkt me best heftig/pittig

Hoi ukkepuk! Dat scheelt een hoop ja als je wat te doen hebt gaat de tijd een stuk sneller. Ik vond dat wachten echte ellende. Wanneer is je nod?
Nou wat kwaaltjes betreft mag ik denk ik niet zeuren hoor. Ik heb alleen wel veel last van mijn bekken en ben wat vermoeider dan normaal. En verder de bekende dingetjes zoals vaak moeten plassen en zo.

Hoi allemaal,
Hier weer een berichtje vanuit mij. Was even rustig vanuit hier. Ik lees al die tijd wel mee maar kon niet de moed opbrengen te reageren.
Ik leef erg met jullie allemaal mee.
Koekie heel veel sterkte, dat je het een plekje kan geven.
Annemarie dat je ondanks alles nog wel kan genieten. En dat verder alles goed met je gaat.
Verder iedereen heel veel sterkte met alles. Dat de zwangere mogen genieten en zonder te veel pijn de zwangerschap mogen doormaken.
Dat de wachtende snel hun droom in vervulling mogen zien gaan.

Jeetje Annemarie dat is even minder dat je nu 100% ziek thuis zit maar goed dat je aan jezelf denkt, hopelijk kun je nu wat rust vinden !

Ukkepuk fijn dat je veel afleiding hebt dan ben je er idd niet de hele tijd mee bezig. Hopelijk kun je 31 december proosten op je zwangerschap uiteraard zonder alcohol ;) haha

Woensdag leek mijn bloedverlies over te zijn alleen sinds gistermiddag heb ik weer wat bloedverlies dus we moeten nog even wachten met op nieuw zwanger worden , weet iemand of ik nu wel een eisprong krijg? hopelijk laat ik nu niet mijn eisprong voorbij gaan maar goed dan is het niet anders.

Hoihoi;)

@RJAMM hoe gaat het met jou? Niet fijn in je vel?

@nonna1988 28 december nog even geduld;) haha Ik ben niet goed in wachten haha maar er gebeurt veel op het werk (heel veel veranderingen die rigoreus worden doorgevoerd en er nog aan zitten te komen) helaas;) Laatste tijd erg druk geweest en van mezelf alles bij moeten houden nu een dag thuis en merk dan dat ik even het spoor bijster ben;) en ritme zoek ben:)

@koekie85 haha dat zou mooi zijn inderdaad;) we zullen zien:) en niet te vergeten duimen voor jou en alle andere die graag zwanger willen worden!!

Hebben jullie nog plannen met de feestdagen?

Hm...ik heb ook gedoe met berichtjes sturen:-( soms lukt t wel en soms niet.
Ik had na mn eerdere berichtje nog willen sturen:

Mijn echo voor de combitest (9 dec) was gelukkig alvast goed!!!! Nekplooi was 1,5 mm. 'T wachten is nu op de telefonische uitslag (ma/ di). De kleine lag er mooi voor en bewoog rustig met armpjes en beentjes.We konden heel duidelijk zien waar de ogen en t neusje zaten. De placenta ligt aan de achterkant van mijn baarmoeder dus de verwachting is dat ik onze kleine al redelijk vroeg kan voelen:)

In reactie op de rest voor zo ver t me nu ff bijstaat (sorry ik heb t ff niet allemaal meer van iedereen paraat en heb nu niet heel veel tijd om alles terug te lezen...)

@nonna1988 ik wil wel geloven dat t te pittig is als je zo'n last hebt van je bekken en je in de kinderopvang zit....goed om dan nu 50% te werken want goed op jezelf en de kleine man passen staat nu echt voorop! Zo'n 3d echo lijkt me heel bijzonder! Sterkte met de klachten en t werk en voor t overige: geniet!!

@annemarie31 poeh zeg maar goed dat je inderdaad nu dan de rust krijgt die je kennelijk echt al nodig hebt. Ik ben ook heel benieuwd of dit consequenties heeft voor je opleiding en hoe het met je dieet gaat.
@MissM: lijkt mij best een uitdaging zwanger zijn met al eentje van 4 jr in huis. hoe is t bij jou met je rug en bekken en verder?

Hoeveel weken zijn jullie drieen nu? Ik zit inmiddels in mijn 13e week.

@koekie85 ik herken me helemaal in wat jij schrijft over t feit dat jullie kinderwens nu na de miskraam alleen maar nog sterker is en dat jullie t zsm weer opnieuw willen proberen. Wij wilden ook echt geen ronde onnodig missen. Het verbaasde mijzelf destijds hoe snel ik er dus mentaal eigenlijk wel overheen was. Fijn dat t bij jou ook zo gaat:) Misschien overbodig of een beetje raar om te zeggen maar net als met je cyclus kan het wel handig zijn om nu voor jezelf reen beetje bij te houden hoe je lijf zich gedraagt (bloedingen/ bruine afscheiding, veel/ weinig). Kan handig zijn in t geval dat je toch nog bij de gyn mocht belanden (hopelijk is dat niet nodig!!!).

@RJAMM je bent in mijn gedachten, meid. Je man is zeker al weer ff weg of niet? Wanneer zien jullie elkaar weer? Zijn jullie intussen misschien al samen toe aan een volgende stap? Sterkte en een dikke knuffel voor jou!

Ook voor de andere dames die proberen zwanger te worden heel veel succes deze ronde!

Terug
Bovenaan