Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Fijn dat de echo goed was vitanova. 13weken alweer gaat snel he.
Ik ben nu week 28 in gegaan, moet zeggen dat de bekken het redelijk doen heb meer last vanmn buik. Weet je heb die bekken klachten al zo lang ben er een beetje aan gewend. M'n buik voelt vaak zwaar, banden trekken, baarmoeder groeit en vaak harde buiken. Maar ook vaak heerlijke schepjes en boxjes hahaha. Hij ligt met z'n hoofd naar beneden z'n billen aan de linkerkant en z'n voeten rechts, dat voel ik ook vaak, dat ie zich ff wil uitstrekken hahah.

Begrijpelijk rjamm dat je niet altijd wil reageren, prima toch. We leven allemaal met je mee!

Balen koekie van je bloedverlies.

Hey lieve vitanova!!

Het gaat op zich goed met school een hoop geregel maar als ik alles netjes uitvoer hoeft dat geen consequenties te hebben :)

Dus dat doen we braaf hahaha
Fijn om te lezen dat alles zo goed gaat met jou!! Ik ga nog maar eens zeggen dat ik niet blijer had kunnen zijn voor iemand die zwanger is dan voor jou hihi

Dieet gaat op zich nog best goed...Tuurlijk heb ik nog wel wat vrijheid dus ik eet echt wel een snoepje of koekje maar heel beperkt...

@koekie
Vervelend om te lezen over je bloedverlies... ik hoop dat alles goed voor je gaat komen in een rap tempo zodat je gewoon door kunt...

@rjamm
Meid ik begrijp je enorm!! Ook voor jou draaien de duimen want jou gun ik ook echt een klein hummeltje ik hoop dat je nog even van de tijd gebruik hebt kunnen maken met je man...ik weet niet of hij weg is nu met de feestdagen...

@ukkepuk
Ik ga 1e kerstdag naar mijn zusje om te lunchen...Met kerstavond hebben we cadeautjes bij mijn schoonouders en 2e kerstdag las ik een pyamdag in aangezien mijn man gewoon moet werken heel de dag...
Wie weet ga ik nog een bakje thee doen bij de opa en oma van mijn man :)

Poe ik ben vandaag echt doodop...drukke dag gehad terwijl ik 100% ziek ben dat is toch knap he :p
Ik ben niet zo goed in stilzitten...en helaas genoeg te doen ook!!

Vanochtend vanaf 4 uur was ik wakker van dansende malutje in mijn buik en ik viel pas in slaap om half 8...ja toen moest ik er uit om Jill naar school te brengen zuchtttt

Meiden die nu kans hebben om zwanger te worden ik steek echt iedere avond kaarsjes op en dan zal ik wat vruchtbaarheid toesturen

Liefss

Lieve meiden,
Wat fijn al jullie berichten. Dank je wel Ukkepuk, Vitanova, MissM en Annemarie!!!!!
Dat doet me goed.
Vanmorgen afscheid genomen van mijn man voor twee weken. Daarna ga ik twee weken meevaren. We zijn met kerst, mijn verjaardag eerste kerstdag, niet bij elkaar. Maar wel met oud en nieuw. Eigenlijk zou ik de 24e aan boord gaan, maar de boot had vertraging. Mijn man zou ook al eerder weg zijn. Heeft ons wel een kans gegeven deze maand. Misschien eerste kerstdag geen nod als verjaardagscadeau. We zullen zien.

Fijn dat het met jullie allemaal eigenlijk redelijk goed gaat.
De meeste zwangere zijn al weer aardig ver. Fijn dat jullie ervan genieten, ondanks de niet fijne momenten.

Voor diegene die nog wachten. Ik wacht met jullie mee en hoop op een vruchtbaar 2015.
Liefs

@Rjamm zal hard duimen voor je!
@vitanova fijn dat het goed gaat en wat ben je al weer ver. Al iets gehoord van de telefonische uitslag?
@annemarie hoop dat het gauw weer wat beter gaat en dat je dieet blijft werken.
@koekie ook voor jou zal ik duimen. Hopelijk heb je de eisprong niet gemist...
@Ukkepuk ja wil wel weten wat het word. Mog twee nachtjes slapen! Vind het echt spannend nu.

Hier alweer bijna 20 weken. Tijd vliegt.
Momenteel nu twee dagen al last van groeipijnen denk ik. Morgen de vk even bellen. Zware buik en drukkend gevoel in mijn onderbuik. Kleine beweegt ook minder. Natuurlijk nu ik het zeg geeft het weer een goeie duw. Haha... echt veel zorgen maak ik me niet maar die groeipijnen zijn niet leuk.
iemand ervaring mee?

Eerste kerstdag gaan wij bij mijn ouders eten. Tweede kerstdag bij mijn schoonmoeder.
31dec-1jan een nachtje in een hotel bij utrecht zonder al het vuurwerk met man lief en de hond.
Heb er zin in. Vrijdag laatste werkdag dan bijna twee weken vrij tot 2jan.

Leuk om te horen allemaal dat jullie al zover zijn en het kindje al voelen !:)
Spannend voor de meiden die deze maand hun nod hebben zou een mooi cadeau zijn voor kerst en oud en nieuw :)

Hier sinds zondag geen bloedverlies meer ben ik erg blij mee !! Ik ga 1e kerstdag lunchen bij mijn schoonouders en s avonds gourmetten bij mijn ouders en 2e kerstdag lekker samen

Gefeliciteerd lalaya!!

Supercool :)

Hier gaat het wel, krijg toch ook echt de andere insuline erbij en moet meer gaan eten ivm het afvallen. Dat is dan minder erg haha

Ach nog ff jow...

Koekie wat fijn dat het vloeien nu gestopt is! Lekker genieten van de ketst dames!!

Liefs

Annemarie

Terug
Bovenaan