Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hoi meisjes,

Koekie fijn dat het is gestopt. Fijn de feestdagen in nu. Heb je vakantie?

Hoi Rjamm! Jaar je zou meegaan op de boot hè! Ik hoop voor je op dat kadootje..
Wat ga jij doen nu met kerst?

Cilliex hoe gaat t nu met je?
En ukkepuk?

Lalaya proficiat met je knul! Leuk het nu te weten hè. Shopgevaar!

Vitanova fijn dat t goed gaat! Dat nachtelijke wakker worden is hier even over gelukkig.
En het moe zijn alleen door het werk maar van binnen wel lekker fit gevoel. Vooral in het weekend dus haha. Komt bij jou ook vast :) Heb jij nog vakantie?

Ik vandaag nog werken en dan 5 januari pas weer. Heerlijk heb er zin in!
Met kerst 1 dag met zn 5 bij schoonmams eten en verder geen dingen gepland. Met oud&nieuw ook lekker thuis en er komen 2 of 4 vrienden. Ook lekker chill!
Daarna nog 9 weken werken en dan verlof.. Dan gaat t gevoelsmatig ineens heel snel!

Ja ben ik ook erg blij mee , nu kunnen we er voor gaan als ik nog een eisprong krijg tenminste, ik had dinsdag wel wat slijm verlies dus hoop dat dit de week is :) en anders 1 van de volgende maanden !

Helaas hier geen vakantie :( alleen met kerst ben ik vrij. Oud en nieuw vieren we met vrienden bij ons thuis , mijn vriend heeft een feestje georganiseerd het was eigenlijk de bedoeling het dan te vertellen dat ik zwanger was maar dat gaat nu helaas niet meer maar komt uiteindelijk goed.

Hoi allemaal! Lukte een tijdje niet om in te loggen, kon wel lezen maar niet reageren. Voor een ieder sterkte, op (w)elk vlak!

Ik heb gisteren getest (morgen in mn NOD) en ik ben zwanger! Als alles goed blijft gaan ben ik 30 augustus uitgerekend.

Jwd Gefeliciteerd!! Wat een top kerstcadeau zeg :-d
Genieten van je 2e wonder ik ben blij voor je!

Liefss

Super nieuws gefeliciteerd !!
Dankje Sollune dat komt zeker goed vorige keer was het ook snel gelukt dus hoop deze keer weer :)

Hier gaat alles goed hoor meiden!
Druk druk met van alles, kerst is dit jaar bij ons. Dus van alles aan t regelen en doen.
We zijn hier weer op t wachtbankje beland, nog even geduld tot op zn vroegst 28 dec. Maar ga er niet van uit, kan het alleen maar meevallen!
Gefeliciteerd Jdw, wat zullen jullie heerlijke feestdagen hebben!

Terug
Bovenaan