Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Klagen mag hier hoor Missm hahaha vervelend joh dat je overal zo veel last van hebt... Ik hoop dat het iets goeds te betekenen heeft maar je weet het nooit natuurlijk.
Nee volgens mij heb ik het die dag zelf niet gedaan maar ik weet het niet meer zo goed. Je moet eens wat googlen heb ik toen ook veel gedaan, las ergens dat sterk zaad soms wel 7 dagen kan overleven in de vagina!! Maar gemiddeld zaad 2 tot 3 dagen. Gyn adviseerde mij om het rond de eisprong om de dag te doen. Het ideaalst is denk ik bijvoorbeeld als je eisprong waarschijnlijk op zaterdag zou zijn, de maandag daarvoor al beginnen, en tot 2 dagen daarna. Maar ik moet zeggen dat wij daar niet erg precies in zijn geweest en nooit echt hebben gelet op de vruchtbaarste dagen, we deden het gewoon wanneer we zin hadden en als we te moe waren, dan niet. Moet wel leuk blijven vind ik. Maar met zo'n cyclus-app kun je in ieder geval een beetje een idee krijgen wanneer je in je vruchtbare dagen zit, en de symptomen bijhouden is handig.
Wij gaan eigenlijk nooit naar de zomerfeesten, wat is dat dan voor iets? Mijn vriend gaat wel graag kijken bij de feesten rond de Nijmeegse 4daagse, of is dat hetzelfde. Dat vindt hij altijd heel gezellig.
Ik moet maandag ook weer werken, ik hoop dat de week voorbij vliegt want dan heb ik vrijdag mijn eerste echo! Ik voel me met de dag beter, heb nu al voor de derde dag op rij geen last van dat bruine slijmverlies, mijn urine is mooi helder en de afscheiding ook. Geeft me een goed gevoel en ik krijg er steeds meer vertrouwen in.

Ben het met je eens dat t leuk moet blijven, laatst was ik ook een week gewoon te moe dus ja dan niet. Maar heb wel een redelijk libido verder en laat me makkelijk door mn vriend verleiden dus geen problemen daar gelukkig. We gaan er ook wel met humor mee om haha, mn vriend steeds en hup de beentjes omhoog hahaha. Nja komt goed.

En ja dat zijn de zomerfeesten! Super leuk altijd!

Fijn dat je je er verder steeds beter onder voelt Nonna :) en je echo is al snel!

Ow en inderdaad, klagen mag! Das t fijne aan dit forum.
Er hangt over het algemeen een hele positieve sfeer en niemand sleept elkaar mee in negativiteit dus heel fijn ladies! En klagen is menselijk, hup eruit gooien wat je kwijt wil..

Hahahaha heel herkenbaar ja, dat deed mijn vriend af en toe ook wel eens. Dat zien ze dan op tv of zo? Hahaha. Mijn vriend is ook helemaal trots dat het gelukt is nu hoor. Ik vroeg hem gisteren, of hij dacht dat het deze keer goed zou komen. Ja, zei hij heel zeker. Ik zeg hoe weet je dat dan. Dat was gewoon een gevoel. Ik hoop dat zijn gevoel goed zit hihi.
Ja de echo is inderdaad al best snel. Ik hoop dat er al iets op te zien/te horen is. En dat we met een big smile weggaan daar en onze mooie tshirts aan kunnen trekken om het onze ouders te vertellen. (als die shirts binnen zijn trouwens!) Heb de rest van de middag vrij dus dat is fijn.
Wie vroeg dat nou laatst over die koffie in de ochtend? Ik moet afkicken nu joh. Ik drink heel graag koffie, niet alleen in de ochtend. Maar meestal niet tussen 12 en 16 uur, haha. Nu hou ik het bij 2 kopjes per dag. Heb al caffeine vrije in huis gehaald maar die is toch echt niet zo lekker als de echte hoor, hihi.

Ja ik denk t wel haha, van de films.
Aahh fijn dat je vriend ook zo positief is. Mijn vriend heeft heel sterk het gevoel dat het snel raak gaat zijn. (En dan niet op een teveel testosteron mannelijke manier want zo is hij niet ;)) Maar alleen een positieve vibe is al fijn.
Ja ik zei dat over de koffie! Je mag je max drie per dag ofzo ?
En idd cafeïne vrij is zeker minder. Ah ga je nu gewoon een thee muts worden, zonder theïne haha.

Ja zoiets dacht ik ook, 2 of 3 per dag.. Wordt echt afkicken voor mij haha. Ja en die thee... ik hou van thee maar dan vooral de groene thee! En daar zit dan weer theine in geloof ik. Rooibosthee mag wel maar die vind ik niet te zuipen. Dus ja. Gelukkig lust ik ook graag water en dronk ik dit al veel voor ik zwanger werd. Ik zet zo lekker een kan koud water met stukjes komkommer in de koelkast, heerlijk!!
Ik mag nu lekker (ahum) aan het huishouden, ik had geen zin deze vakantie alles op 1 dag te doen dus ik heb iedere dag iets gedaan. Vandaag nog stofzuigen dweilen. Het is toch rustig op het forum haha, zal af en toe een pauze inlassen om even bij te lezen.

Same here, water en groene thee. Laatst water koud gezet met citroen en munt, ook heerlijk!
Succes met huishouden haha.
Up to work, laatste schooldag voor de kids. Fijne dag en niet teveel doen in deze hitte ;)

Thnx meiden.... Vanochtend ook geen trek in m'n normale ontbijt blegh dus maar 2 crackertjes genomen. Ik dronk veel koffie maar door een dieet ben ik al teug gegaan naar 2/3 bakjes per dag. Moet zeggen 4 jar gele tidjens m'n zwangerschap moes ik helemaal geen koffie meer smaakte me echt niet haha dat kan dus ook nog. En ik was zooooooo moe dus was ff lastig vol te houden toen hihi.
Zomerfeesten ken ik ook niet.

Terug
Bovenaan