Goed idee zal ik de volgende keer eens proberen. Heb hier 3 varianten munt in de tuin staan! Ook nog wat andere groenten en fruit, super leuk. Hier is het vooral benauwd trouwens. Zonnetje schijnt niet echt, komt soms even tussen de wolken door. Net met het bed opmaken iets verkeerd gedaan denk ik, schoot ineens in mijn rug. Hoop dat het dadelijk weg trekt.
Fijn Missm dat je dat kunt doen dan voor je vriendin. Ik en mijn vriendin hopen ook een beetje samen zwanger te worden, zij is al iets eerder gestopt met de pil maar helaas tot nu toe nog niks. Ik hoop voor haar dat het snel raak is, kunnen we lekker samen zwanger zijn en straks ook op elkaars kindjes passen. We hadden al het idee ieder een andere dag vrij te nemen dan, dan kan op de ene dag haar kindje naar mij en de andere dag mijn kindje naar haar. Zou super zijn!
Moet echt even kleine pauzes inlassen trouwens, merk dat ik echt veel eerder moe ben, niet alleen moe maar gewoon een beetje misselijk en slap van de inspanning. Nu even wat drinken en plassen en dan beneden verder.
Geniet van je vrije dag Missm!