Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Oee lekker sollune laaste schooldag, ik heb m'n vrije dag. M'n kleintje is lekker aan t spelen en heb de kleine van m'n vriendin dies ziek en z'n oma ook en m'n vriendin moest vergaderen. Die ligt lekker te slapen nu.

Water met citroen munt en komkommer heerlijk!!!!

Goed idee zal ik de volgende keer eens proberen. Heb hier 3 varianten munt in de tuin staan! Ook nog wat andere groenten en fruit, super leuk. Hier is het vooral benauwd trouwens. Zonnetje schijnt niet echt, komt soms even tussen de wolken door. Net met het bed opmaken iets verkeerd gedaan denk ik, schoot ineens in mijn rug. Hoop dat het dadelijk weg trekt.
Fijn Missm dat je dat kunt doen dan voor je vriendin. Ik en mijn vriendin hopen ook een beetje samen zwanger te worden, zij is al iets eerder gestopt met de pil maar helaas tot nu toe nog niks. Ik hoop voor haar dat het snel raak is, kunnen we lekker samen zwanger zijn en straks ook op elkaars kindjes passen. We hadden al het idee ieder een andere dag vrij te nemen dan, dan kan op de ene dag haar kindje naar mij en de andere dag mijn kindje naar haar. Zou super zijn!
Moet echt even kleine pauzes inlassen trouwens, merk dat ik echt veel eerder moe ben, niet alleen moe maar gewoon een beetje misselijk en slap van de inspanning. Nu even wat drinken en plassen en dan beneden verder.
Geniet van je vrije dag Missm!

Oe lekker nonna. Hier ook kruiden in de tuin en munt mjam.

Ja we passen niet vast op op elkaars kids maar als ze belt dan lukt t meestal wel. En kids zijn bijna even oud dus ideaal! Zitten ook bij elkaar op de creche helemaal leuk. Ze willen ook n tweede kindje mar wachten tot najaar. Andere vriendin is ook nezig voor nummer 2 en nog een vriendin wil Miss in najar stoppen met de pil... Zo leuk! 4 jaar gele was ik ook met veel samen zwanger. Echt gezellig samen shoppen enz allemaal jongens ook

Grrrr zo stom dat ie elke keer maar m'n halen bericht post!!!!

Hier blauwe lucht en felle zon. Lig dus ook alleen met m'n benen kn de zon nu. Zoonlief is binnen burman en buurman aan t kijken. Is erg moe maar slapen Homaar eigenwijs!

@sollune om de dag sex hebben is het beste. Dan blijft het zaad op zijn sterkst zeg maar.

@rjamm. Heb ook een hekel aan naalden en bloedprikken hoor. Maar soms moet het even. Bij de intake bij de gyn moet je wel bloed laten prikken. Even verstand op nul zetten. Maak je niet al te druk ovet de medische malle molen. Laat het maar gewoon over je heen komen. Het wordt (helaas) steeds makkelijker om je grens te verleggen.

Ik hou ook niet van bloedprikken maar moet zeggen na m'n bevalling gaat dat n stuk beter! Dus er is nog hoop hahah

Zo dames, wat een boel verhalen zeg!! Leuk om te lezen. Op vakantie gaan in Nederland is mij al vaak goed bevallen. Ben al heel vaak in Zeeland op vakantie geweest en daar is het toch vaak mooi weer. Heerlijk op de camping. Manlief wil erg graag naar de warmte met het vliegtuig dus het wordt dit jaar Malta. Volgende week vrijdagochtend vertrekken we voor 8 dagen. Heerlijk! Heb er echt zin in.
Voor mij de volgende update: vandaag ongesteld geworden dus een cyclus gehad van 29 dagen. Zeer netjes na 2 lange cyclussen vind ik. Dus dat geeft moed voor de volgende ronde. Hopelijk net op tijd klaar met ongesteld zijn voordat we op vakantie gaan. Heb net een lekkere rose gekocht voor de aankomende warme zomeravonden en ik kan een wijntje drinken op vakantie. Ik bekijk het maar positief :)

Fijn dat het geen lange cyclus is geworden. Dan kun je de volgende keer wel van 29 dagen uitgaan.

Terug
Bovenaan