Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Wat een verhalen idd dames leuk :-D
Vandaag weer lekker gewerkt en nog twee dagen dan heb ik 3 weken vrij... Ik zat net mijn rooster in mijn agenda in te voeren voor na de vakantie pfff stom heb weer teveel Ja ik kom wel extra werken gezegd!

Waarschijnlijk overleef ik het wel :-$

@ tuinier
Yesss dat is idd positief! Natuurlijk wilde je liever zwanger zijn maar je komt nu ergens!
@nonna1988
Fijn dat je meer rust krijg nu... Ik gelukkig ook stukje bij beetje... Alleen mijn maag loopt te vervelen en ik at al erg weinig dus nu durf ik nog minder...
@MisM
Lekker dat je een vrije dag had jow heerlijk! Ik hoop dat je genoten hebt :)
@supertje
Hoe gaat het met jou meid? Al wat minder pijn in je buik? Hopenlijk valt de pijn mee voor je :)
@Rjamm
Serieus ik hou van bloedprikken hahaha ik werk natuurlijk zelf ook met naalden en iets is daar zo interessant aan dat ik altijd aandachtig mee zit te kijken (uiteraard kan ik dit ook zelf) misschien spoor ik niet maar ieder gek zijn gebrek toch :p

Vandaag heb ik lekker voor de vakantie alles vanaf de navel laten harsen hoppaaa!
Hoef ik me daar niet druk om te maken :p
We zijn nu samen een lijstje aan het maken wat we nog moeten halen voor die vijf hele dagen kamperen hihi, maar dat komt wel goed!

Morgen uitslapen als me dat lukt en dan een avonddienst... Jammer genoeg mag ik zaterdag een ochtenddienst en een Middagdienst erachteraan draaien ik denk dat ik goed gesloopt ben tegen de avond :O

Nu heerlijk relaxen met een glaasje water en een nectarine

Liefsss

Ow @sollune
Ook hier laatste schooldag voor Jill dus jou vakantie start nu toch??

Geniet ervan!!

Hoi @annemarie kan ik dan bij jou komen om bloed te prikken. Kunnen we lekker kletsen en dan stiekem prikken. Helaas niet mogelijk maar wel om asn te denken als het zover is. Dank je wel voor je woorden.

Jaaaa als ik mijn diploma verpleegkundige heb mag Ik dat doen hihi maar dan moet ik eerst afstuderen voor verzorgende ig :p
Ik mag nu alleen subcutaan en intramusculair spuiten (in de huid en in de spier)

Maar denk maar aan mij als je dat moet gaan doen het is voor een goed doel!
Zoals @supertje al zei je verlegd steeds je grenzen... Helaas de waarheid... Ik heb er geen spijt van gehad bevallen is pijnlijker hahaha

Xxxxxx

Pijn is al stukken minder gelukkig.

Bevalling is misschien pijnlijker, maar ik had er geen moeite mee. Oudste is 7 uur na de allereerste wee geboren. Daar zat nog een weeenstorm van 2 uur tussen met een wee (buik en rug) om de minuut en geen verdere ontsluiting. Met de ambulance naar het ziekenhuis en een kwartier later lag hij op mijn buik hihihi. 2e aan de wee-opwekkers. Eerste wee om half 10, om half 1 lag hij op mijn buik. Maar hij was half met zijn hoofd geboren en kreeg 10 minuten lang geen perswee meer. Dat vond ik wel pijnlijk. Maar die pijn is zo relatief. Net als de onderzoeken en behandelingen om zwanger te worden. Op het moment dat je zwanger bent, was het het allemaal waard. (Wil niet zeggen dat je het vergeet overigens!)

@supertje
Gelukkig dat het minder is de pijn :)
Jeetje wat een goede bevallingen (los van de laatste over dat hoofdje)
Ik ben ingeleid met Jill omdat ik het HELPP syndroom had... Maar op zich mag ik niet klagen... Ik begon om 8.00 met gel... Vervolgens ergens rond 11.00 kreeg ik de spuit via het infuus en pas rond 21.00 had ik behoorlijke weeën... Er werd besloten voor een keizersnede omdat ze erachter waren dat Jill een vijf kg kindje bleek te zijn... En ze is dus geboren op de ok om 23.18
:-D
Viel ook best mee alleen de naweeën poeee hahahah
Toch kijk ik er nu naar uit ik wil best eens vaginaal bevallen want ik weet nie hoe dat voelt :)

Hahaha ik zit nu nog steeds te wachten op het punt dat je denkt dat je niet meer kunt. Ik klaag ook echt niet hoor. Ik zei na de oudste, oww dit kan ik gerust nog 20 keer doen. Naweeën had ik bij de tweede wel. Die zijn inderdaad niet lekker.

Hahaha nou mooi zo mag het ook wel eens gaan :p
Ik weet nog dat ik toen thuis wilde bevallen maar dat dus niet kon ik baalde zo en ik denk dat het nu niet eens mag als je in het ziekenhuis loopt... Dat zijn wel dingen die ik ga vragen straks hihi

Terug
Bovenaan