Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ik begon thuis. Maar wat ben ik blij dat ik in het ziekenhuis ben bevallen. Oudste bleek een fikse infectie te hebben. Mocht bij de tweede dus niet thuis bevallen en vanwege het wegvallen van de persweeën was ik daar ook heel blij mee. Ik moet als het nog een keer mag lukken, sowieso in het ziekenhuis bevallen. Heerlijk, alles bij de hand en niks geen rotzooi in huis.

Daar heb je wel gelijk in idd die rotzooi thuis is ook niks daarbij is Jill 7 dat wil ik haar niet aandoen ineens s nachts aan de gang gaan en tuurlijk regel je dan oppas maar dan nog...
Komt goed ik heb nog ff om er naar toe te leven :p

Zo weer thuis. Lekker wezen eten met collegas, t jaar even gezellig afsluiten. Ow btw de kids zijn nu vrij van school maar ik niet, ik nog twee weken werken (werk op n bso) Drie schoolverlaters, één meisje moest zo huilen toen ik dr een knuffel gaf, ik ga je zo missen zei ze... Ahh pff.. Kreeg natte ogen hoor. En afscheid van twee jongens die ik al vanaf hun 3e en 5e ken.. Inmiddels 13 en 11.. Maar nog steeds knuffelen haha, 1 bijna een kop groter inmiddels.
Heeelll veel chocola gekregen haha, puur nog wel, ze leren je toch kennen he ;)

Nonna je leuke idee moet je tegen die tijd niet te hard roepen en goed over nadenken. Tegen die tijd ben je misschien heel blij dat je een vrije dag hebt alleen met jouw kleine en kun je beetje huishouden doen of snel even de deur uit, en met nog een kind van een ander is dat toch anders.
Ik wil niet bemoeien of voorbarig doen hoor haha, maar heb dit toevallig bij mensen gehoord die dit dus achteraf zeiden. Maar droom er vooral lekker samen over hihi :)
Samen zwanger zijn met een vriendin lijkt me ook tof.

Voor nu zeg ik slaap lekker allemaal (bluh flinke onweer zeg bah!)

O nou over de eventuele bevalling niet nadenken. @annemarie dank je wel, ik ga zeker aan jou en iedereen hier denken. Vanmiddag weer naar huisarts. Hopelijk geeft hij me de doorverwijzing. Ik ben ondanks angst wel aan toe.

Wat een nacht. Heftige onweer. En als ik ergens vang voor ben, naast de naalden, dan is dat het wel. Lig ik dan alleen in grote bed. Gelukkig weer snel over.

@sollune ik herken dat wel. Afscheid nemen van kids die je al jaren kent. Ik zie kinderen bij de Bso die ik nog als baby van 10 weken ken. Eerst op KDV gewerkt. Zeg ook soms weet je nog wel die poepluiers. Dan moeten ze hard lachen. Je bouwt toch een grote band op met kind en ouders.

Vandaag lekker vrij en vanavond naar sauna met vriendin. Even helemaal op adem komen.

Fijne dag allemaal

Ehm dames na een droom over een positieve zwangerschapstest.... Je raadt t al.... Een positieve test... Aaahhhhh bizar he?
Ben ff in shoke!

Ik dacht het al Missm!!! Gefeliciteerd!!!
Sollune heb je helemaal gelijk in. Ga dan wel 3 dagen werken, dus 1 dag wel alleen met mijn kindje en de andere dag oppassen. Maar zeker iets om goed over na te denken.
Rjamm heel veel suces bij de dokter!

Ahhhh is dit ff lekker wakker worden!
Gefeliciteerd Mism :-D
Hihi keigoed!
Wat is dat toch met die dromen Hahahahaha

Geniet ervan!
@ Rjamm

Succes vanmiddag meis!

Liefsss

Terug
Bovenaan