Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Wauw MissM proficiat zeg! Dr hangt een goede vibe hier!
Snap je shock, even laten bezinken hihi.

Hallo allemaal,
Ik ben gloednieuw hier, even aan het ontdekken.Ben 36 jaar en sinds 2 maanden met de pil gestopt. Gelijk weer ongesteld en nu dus voor het eerst afwachten of mijn NOD gaat komen.
Ik heb nog geen kindjes, vind het heel spannend.Meer vrouwen die ouder zijn?
Groetjes,An

thnx ladies... heel raar he? morgen is mn nod maar dacht test alvast met een action en dan wilde ik morgen voor de zekerheid nog een keer testen met een kruidvat. voordat ik mn vol zou laten lopen. Nou dat streepje kwam al binnen 1 sec bizarrrrmiss was mn nod toch al eerder geweest?ml schrok zich dood hahahah hij had voor ogen dat duurt wel ff en dan krijgen we miss een zomer kindje en nu krijgt hij miss als alles goed gaat wel op zn verj in maart haha!
Jaa annemarie een knuffel fijn! ;-)nu morgen een goede smoes verzinnen, mn vriendin zal niet zo blij zijn. had laatst al aangeboden te rijden maar dat vond ze niet gezellig ivm drinken haha. Hmmm kuurtje dan maar voor iets ;-) ik heb het er uiteraard voor over!
gek hoor om zo te werken met zon geheim. we willen het echt wel geheim houden (ik ben daar niet zo goed in) maar lijkt me erg lastig mocht er iets fout gaan voor mn zoontje. om dat uit te leggen.

Welkom An!
RJAMM is ook wat ouder die is ook heerlijk bezig om zwanger te worden...
Ikzelf ben 33 dus ook niet mega jong :p

Momenteel ben ik na 4,5 jaar zwanger van mijn tweede kindje en ik weet dit pas sinds vorige week dus kom gezellig mee babbelen en vraag gerust!

Liefs

Annemarie

Mism
Jaaaa superleuk jow!
Ik werk dus ook met dit geheim hihi
Alleen de planning weet het en mijn werkbegeleider plus praktijkopleider... Jill weet het wel maar die is 7 en is ook meegeweest naar de Follikel metingen soms hoor maar ze weet wel dat we bezig waren... Ik kan haar ook goed uitleggen hoe of wat dus ik begrijp jou keuze :)

Als je gelijk zo'n duidelijk streepje hebt dan ben je idd misschien al wat langer zwanger ik weet het niet bij mij was het streepje duidelijk ongeveer vier dagen na nod dus ken kloppen hihi

Owwww ik ken wel janken zo blij ben ik voor je!!
Nu ken ik momenteel overal om janken maar heb toch een enorme klik met jullie en dat is gewoon fijn hebben nonna en ik de goede vibe doorgegeven Jeeee

Dikke zoen en geniet ervan meid

Xxxxxx

uuuuuh Annemarie.. doe jij aan olifantendracht met 4,5 jaar zwanger? ;)
@MissM Gefeliciteerd!!! Het gaat goed hier met alle zwangerschappen zeg! Lijkt me inderdaad heel moeilijk om geheim te houden. Geniet ervan!!

Hahahahaha tuinier goed lezen naaaa 4.5 jaar zwanger staat er :-D
Maar ik zie er wel uit als een olifant vind ik hahaha Nee mijn buik bevat gewoon veel te veel vet dus duurt ff voor je dit gaat zien

Ik heb nu al moeite met inhouden maar stond vanochtend op de weegschaal en hop 2.5 kg eraf dat dacht ik al ik heb niet echt een eetlust...

Jeetje je zou maar een olifantendracht hebben jow Pfff dit kruipt momenteel voorbij hahahah

Terug
Bovenaan